@ Talkin 2 you guys

Bli en karaktär i ''Your Back In My Life''

Nu kan DU få en roll i min pågående novell ''Your Back In My Life'' :) Jag kommer lotta ut ungefär 2-3 stycken!
Allt ni behöver göra är att berätta om er själva i en kommentar på detta inlägg! Är ni ungefär 12 år kommer jag höja åldern i novellen om du blir utvald :) Ni som har bloggar får gärna länka dom också så kan jag svara till vinnaren där med! Skulle även vara bra att få eran hotmail så jag kan ställa frågor till er som kan framkomma någon gång! Ni får absolut inte glömma att berätta hur ni vill framstå som i novellen! Snäll, elak tuff osv..
Vinnaren lottas ut imorgon kväll eller på söndag! Så kommentera :) Ser fram emot att få se era bidrag och lotta ut vinnarna!

Comments
POSTAT AV: cajsa

Shit vad kul!

Jag heter i allfall cajsa pihlgren och är 13år! Jag har långt brunt hår gröna ögon rätt smal.men har kurver. Jag älskar att dansa och vara med mina underbara vänner... Och självklart läsa din blogg. På fritiden älskar jag att fotografera för jag skulle jätte gärna bli fotograf!



Hur jag vill framstå i novellen: snäll , glad , alltid positiv , galen , rolig , finns alltid där för mina vänner , blyg , omtänksam , fast ändå vara lite tuff sådär! :)



Jag hoppas verkligen hoppas att jag får bli en av karktärerna , har aldrig blivit det så jag hoppas att jag har en chans hos dig! Kram



Min hotmail: [email protected]

Min blogg: www.cajsadenenda.blogg.se

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 01:50:18 / URL: http://cajsadenenda.blogg.se/



POSTAT AV: Malin Lindberg

Malin lindberg, 15 år.. sport människa! jag vill spela en snäll person som bryr sig om alla runt omkring.. väldigt intresserad av sport och gillar allt vara med kompisar på fritiden!

En person som gärna hjälper andra och alltid ställer upp i alla lägen!

vrf vill ja det ? joo för det är sån jag är som person i vanliga fall sätter andra före mig själv :) ställer alltid upp vad det än gäller!

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 03:47:13 / URL: http://lindbergss.blogg.se/



POSTAT AV: Andvändare Till CreddieBloggen

http://creddie.blogg.se/2011/august/bli-en-karaktar-i-your-back-in-my-life.html Checka in och fråga mig om du vill ha mer information :P

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 06:20:23 / URL: http://creddie.blogg.se/



POSTAT AV: Emilija Romaite

Hejhej !

Jag heter Emilija Romaite, men kallas "Em", jag är 13 år. Jag är född i stockholm men nu bor jag i nyköping, fast båda mina föreldrar kommer från litauen, och där bor oxå min släkt så jag kan flytande, litauiska, engelska och sevnska. Min familj består utav min mamma och pappa, en lillasyster och en lillebror, båda är nu 10 och är tvillingar, och våran lilla hund som heter Miller och är 10 månader. Jag har ljusbrunt hår med blonda slingor, mina ögon är blå, jag är 1,64 cm lång. ehm, jag lever för musik, vänner och familj. På fritiden dansar jag, sjunger, spelar gitarr(lär mig själv att spela, typ) och är självklart med vänner och familj. Min favoriträtt är : kyckling med potatismos :p Mina favorit färger är lila, blå och ljusgrönt.

Jag älskar glass och att sova.

Jag hatar när folk ljuger och snackar skit bakom folks ryggar och jag är rädd för spindlar.

Mitt favorit ämne i skolan när musik och idrott (hihi vt inte om man behöver skriva det men ändå.)

Och min högsta fröm är att få träffa Justin Bieber..

Vet inte om jag har så mycke mer att berätta.

Men det skulle vara kul att framstå som en gullig och snäll tjej men ändå tuff, i novellen.

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 09:56:00 / URL: http://eemilijaa.blogg.se/



POSTAT AV: Emilia

Hej jag heter Emilia Ivarsson och jag är 11 år. Jag har blåa ögon och långt brunt år. jag är rätt så lång.



Jag älskar att sjunga. Jag älskar att få umgås med min familj och att va med vänner. Jag älskar oxå godis ^^



Jag gillar oxå att dansa men det gör jag inte ofta. Min favvomaträtt är Tacos. Mina favorit färger är Rosa och blå. Jag har 5 syskon då alltså är vi 6 barn i denna familj :).



Min alldra största dröm är att få gå på en konsert och att få träffa Justin men jag vet att det nog inte kommer hända.



Jag vill framstå som en söt,snäll,men ändå lite tuff.



Japp det var nog allt om mig.

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 10:19:24 / URL: http://mittlivsommillan.devote.se



POSTAT AV: Nathalie

HejHej!

Jag heter Nathalie Nahlén. Och jag kallas Natha. Jag är 10 år, och jag är din lillesyster xD Min ögonfärg är blå. Och min hårfärg är blond. Min största idol är Justin Bieber. Min favoritmat är tacos. Jag älskar musik, och att läsa din novell. Mina favoritfärger är Svart och lila. Och jag vill framstå som Tuff, och elak :D Eftersom att det är många som vill vara gulliga, och snälla.



Min email: [email protected]

Min blogg: http://Nathanahlen.blogg.se

Min novellblogg: http://Jbkidrauhl.blogg.se

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 10:31:54 /



POSTAT AV: Noelle jatta

Hej (:

Jag heter Noelle jatta och är 12 år , jag bor i skåne . Jag är inte så jättelång men inte så jättekort heller och så är rätt smal , jag har brunt långt hår lite själv lockigt och choklad bruna ögon . Jag älskar att vara med minna vänner och såklart Dansa & rida . Om jag skulle få vara med i novellen så skulle jag vilja fram stå som Glad , Rolig ,snäll,Älskar justin bieber men kanske lite avundsjuk ändå.. :D



btw : Grymt bra novell <3

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 11:01:34 /



POSTAT AV: Rebecca

Tjohhhoooo!



Namn: Rebecca

Ålder: 14

Hur jag vill framstå? Snäll, rolig, gullig, omtänksam, tuff och lite kaxig. Precis som i verkligheten... :)



Puss <3

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 11:06:34 / URL: http://biebersdowntoearth.blogspot.com



POSTAT AV: Lina :)

Jag heter Lina och är 15 år. På min fritid gillar jag att umgås med kompisar, lyssna på musik, dansa, läsa JB noveller och någongång ibland festa.

I novellen skulle jag vilja framstå som; busig, positiv, glad, humoristisk, romantisk och glädjespridare.

Ha en go dag! :)

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 11:31:42 / URL: http://thejbnovel.blogg.se/



POSTAT AV: sara

vänta ska du sluta skriva den andra novellen och börja på en ny? :O btw skiit bra novelller du skriver

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 11:32:26 /



POSTAT AV: Lina

Namn: Lina

Ålder: 16

Utseende: Röd/orange/guldigt lockigt hår. Brun/gröna ögon. 1.60 m lång.

Familj: mamma, pappa, storebror.

Intressen: Fotboll, kompisar, musik, gitarr och sjunga.

Jag hatar: ormar och småkryp.

Jag älskar: GODIS, musik och att sjunga!

Jag brukar: ofta blanda in olika språk när jag pratar, typ några spanska ord ibland t ex hola, senorita, haha. Jag brukar också säga "swag" och "peace" ofta, och brukar göra peace tecknet med fingrarna ofta!

Favorit färg: GUL absoult, gillar blå och lila också!

Kläder: jag gillar att klä mig avslappnat, chinos och någon t-shirt med något snyggt tryck gillar jag, jag gillar baseball kepsar också!



Hur jag vill framstå: Snäll, sprallig, glad, social, skämtsam, gör så att alla blir glada eller skrattar, bra kompis. Snygg och kanske en killmagnet också hahah, men inte "skolans bitch"!



skulle vara sjukt roligt om jag kom med, men vi får väl se haha :)



BTW novellen är jätte bra! :D



såå PEACE! :)

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 12:22:37 /



POSTAT AV: Celia

Gud älskar sånna här tävlingar:D

Jag heter Celia Köhler lindecrantz jag är 13 år och bor i Sthlm med min mamma Jenny och hennes kille Niklas och mina tvÅ små syrror. Som är 5 och 10 dom heter Lily och Maya. Min pappa bor på gotland så honom får jag inte träffa så ofta. Men han ska få ett till barn med hans tjej. Jag är 1,75 lång och blå ögon och blond. Jag har små fräcknar som syns på sommaren. Jag brukar kallas för cecc eller cecce:) jag ÄLSKAR att dansa och sjunga de e typ därför jag lever;) hatar att städa osv...



Hur jag vill va i novellen: typ snäll men ändå kaxig asså bruden som alla vet om men e typ inte som alla tror. Jag tänker på allt och alla och säger till dom som gör fel. Men mest snäll och liksom omtänksam och liiiite kaxig:)



Hotmail: [email protected]

Men Adda på fb ist:)

Min blogg: http://Ceccank.blogg.se

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 12:46:53 /



POSTAT AV: Nelly

Hej!

Jag heter Nelly Robertsdotter och jag är 13 år, jag är född 12 Juni 1998.

Men dom flesta som träffar mig tror inte att jag bara är 13 år eftersom jag är rätt lång (170 cm) och ser rätt så mogen ut. Jag har blå gröna ögon och blont rätt långt hår. Jag gillar att måla naglarna, haha, jag tycker att mina naglar ser så tråkiga ut utan nagellack.

Mina interssen är att spela fotboll (har gjort det i snart 9 år) vara med mina kompisar och lyssna på musik. Jag kan absolut inte överleva utan min musik!

Jag har en mamma, pappa och lillasyster (hon är 11 år) och en liten vovve (en lagotto som heter Zelda) .

Jag bor i skåne i en liten by som heter Veberöd. Mitt lag heter VAIF (Veberöds AIF) .

Jag frågade min ena kompis hur hon skulle förklara mig och då sa hon:

"Knäpp, rolig, söt, man vet att hon kan hålla hemligheter... "

Min favvo färg är lila och blå. Nummer är 13, för jag har det på min fotbollströja ;)

Jag älskar att säga "Bajs" haha, jag gillar också att säga "kiss my ass" haha XD

Jag pratar spanska, engelska och svenska då såklart ;) (jag har spanska som språkval i skolan)

Låååång text XD

HAHA, men jag håller tummarna på att jag kommer med lite sådär halvt i alla fall! :D

Din novell är helt sjkt bra, så fortsätt såhära ;)

KRAM !

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 13:06:18 /



POSTAT AV: sozii

Hello

Jag heter Soz då men kalls för sozii jag är 15 och bor i malmö.

Jag är typ 1,63 lång och har kurvor. På min fritid är det typ sitta framför tv och spela basket och hänga med vänner :-)

I novellen vill jag framstå som tjejen som alltid är hyper och tuff men bryr sig om andra. Mitt utsende är ändå typ normalt långtbrunt hår med stora lockar inte små brun ögon och långa ögon fransar och jag talar flera olika språk kurdiska är väll de jag änvänder hemma och svenska engelska och arabiska använder jag välldigt mycket. Jag bytter lätt mellan språken det är kullll i en mening så kan jag börja på svenska och slut på kurdiska eller arabiska. Aaa det var lite om mig hihi

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 13:08:37 /



POSTAT AV: Michelle

Jag heter michelle och är 13 år älskar att spela trummor, är från finland, bor i stockholm jag hatar: falska människor jag gillar: en kille.

vi är 9 stycken i min familj jag har en storebror som heter alex, en lillasyster och 4 stycken småbrorsor och en mamma och pappa min pappa är hjärtsjuk, i novellen så vill jag framstå som en glad tjej som får alla på bra humör som bryr sig om alla, som alla kan prata med om det är något och som inte är rädd för att säga vad hon tycker.

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 13:17:24 / URL: http://mikkiwince.blogg.se/



POSTAT AV: Hanna :)

Jag heter Hanna Hagen, jag är 11 år, min hårfärg är röd/orange med lite nyanser av guld i solsken. Jag har klar blåa ögon. Mina intressen är att spela basket, sjunga och hänga med kompisar. Jag älskar godis, mjuk glass och om jag äter kulglass tar jag polka och gammaldags vanilj. Jag är ganska smal men kort. I novellen vill jag framstå som tuff men endå snäll, kaxig men bara för att jag står för vad jag gillar och sånt, en bra kompis och en killmagnet :)



btw Novellen ÄGER! <3

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 13:22:37 / URL: http://justinbieberlovestorybyme.blogg.se/



POSTAT AV: Sara

Jag heter Sara. Jag är 13 år och jag är ifrån Irak. Jag bor i Göteborg och jag har två bröder. Jag har en mamma och pappa. Jag vill framstå som först en sån taskig och kaxig tjej sedan en snäll tjej.

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 13:47:40 / URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/



POSTAT AV: Sara

Glömde att skriva min hotmail.

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 13:49:01 / URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/



POSTAT AV: Michelle P

Namn: Michelle Raylen Carmen Isabel Laura Paine Fuentes Huenipui (Michi, Mich, Latina-bruden)

Ålder: 13år, 27 januari. Föddes en månad för tidigt, så egentligen skulle jag vara 97:a.

Ursprung: Pappa från Chile, mamma från Sverige. Min farföräldrar är ursprungligen mapuche-indianer (en stam i Chile). Och mina morföräldrar är norrländska (Härnösand i Norrland).

Utseendebeskrivning: Lockigt mörkbrunt hår som når till naveln, blå/bruna ögon (dem skiftar), stora chilenska former (är stolt över dem), ett ärr på högra kinden som jag har haft sen lekis, då jag uppträdde i dans med skog-omgivning.

Intressen: Dansar 5 dagar i veckan (balett, jazz, hiphop, krumping, salsa och lyrical jazz). Fotboll.

Personlighet: Jag är en riktigt glad tjej om jag ska vara ärlig. Hoppar alltid omkring och dansar och nynnar på musik. Bryr mig inte ett skit vad folk tycker om mig. Hatar snobbar. Tar alltid mina vänner framför mig själv. Btw, pratar alltid på spanska när jag är arg. Och pratar annars spanska, engelska och såklart svenska på vardagen, haha. Säger saker som: OMG, WTF, FFS, BFABB, SWAG. Sånna vanliga engelska ord.

Så som mina kompisar beskriver mig är (frågade dem nyss på msn): konstig, knäpp, rolig, får en alltid på glatt humör, står för sig själv, snäll, totally crazy, underbar dansare, kaxig om någon håller på.

Om jag ska vara ärlig, har jag mer killbästavänner än tjejer, men de få tjejbästavänner jag har, är bäst. Anyways, mina vänner betyder allt för mig. Tar deras villkor framför mina egna. Tål inte när kaxiga snobbar håller på med dem, därför jag har blivit rätt så kaxig genom åren...

I framtiden vill jag bli dansare, eller kanske gå med i militären. Någonting som kan hjälpa folk. Något viktigt helt enkelt. Så jag kan göra något för jorden.



Well, well. Det var nog allt om mig. Angående mitt smeknamn Latina-bruden, är det bara mina allra bästa killkompisar som kallar mig, ibland mina tjejbästavänner.

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 14:18:24 / URL: http://smilesaregolden.blogg.se/



POSTAT AV: Michelle P

Namn: Michelle Raylen Carmen Isabel Laura Paine Fuentes Huenipui (Michi, Mich, Latina-bruden)

Ålder: 13år, 27 januari. Föddes en månad för tidigt, så egentligen skulle jag vara 97:a.

Ursprung: Pappa från Chile, mamma från Sverige. Min farföräldrar är ursprungligen mapuche-indianer (en stam i Chile). Och mina morföräldrar är norrländska (Härnösand i Norrland).

Utseendebeskrivning: Lockigt mörkbrunt hår som når till naveln, blå/bruna ögon (dem skiftar), stora chilenska former (är stolt över dem), ett ärr på högra kinden som jag har haft sen lekis, då jag uppträdde i dans med skog-omgivning.

Intressen: Dansar 5 dagar i veckan (balett, jazz, hiphop, krumping, salsa och lyrical jazz). Fotboll.

Personlighet: Jag är en riktigt glad tjej om jag ska vara ärlig. Hoppar alltid omkring och dansar och nynnar på musik. Bryr mig inte ett skit vad folk tycker om mig. Hatar snobbar. Tar alltid mina vänner framför mig själv. Btw, pratar alltid på spanska när jag är arg. Och pratar annars spanska, engelska och såklart svenska på vardagen, haha. Säger saker som: OMG, WTF, FFS, BFABB, SWAG. Sånna vanliga engelska ord.

Så som mina kompisar beskriver mig är (frågade dem nyss på msn): konstig, knäpp, rolig, får en alltid på glatt humör, står för sig själv, snäll, totally crazy, underbar dansare, kaxig om någon håller på.

Om jag ska vara ärlig, har jag mer killbästavänner än tjejer, men de få tjejbästavänner jag har, är bäst. Anyways, mina vänner betyder allt för mig. Tar deras villkor framför mina egna. Tål inte när kaxiga snobbar håller på med dem, därför jag har blivit rätt så kaxig genom åren...

I framtiden vill jag bli dansare, eller kanske gå med i militären. Någonting som kan hjälpa folk. Något viktigt helt enkelt. Så jag kan göra något för jorden.



Well, well. Det var nog allt om mig. Angående mitt smeknamn Latina-bruden, är det bara mina allra bästa killkompisar som kallar mig, ibland mina tjejbästavänner. (och om jag kom med i novellen, skulle jag nog passa som Carters nya vän, som hjälper henne med dem där idioterna till killar -.-, haha)

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 14:20:37 /



POSTAT AV: Nelly

Glämde skriva hur jag ville framstå i denna novellen, jag vill framstå som en snäll men ändå kaxig, jag slår tillbaka om någon skadar mig eller mina kompisar! :)

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 15:01:49 /



POSTAT AV: Angelica~ Time For Bieber

Jag heter Angelica kallas ibland för Angie, jag är 15år har brunt mellanlångt hår och mörkbruna ögon.

Jag är en pratglad tjej som nästan aldrig är tyst antingen pratar jag eller sjunger (hela tiden).

Jag pluggar väldigt mycket för att nå höga betyg (plugghäst haha) vilket dom flesta inte tror om mig.

Jag skulle mer en gärna jobba med musiken när jag blir äldre då jag älskar att stå på scen.

I novellen skulle jag vilja framstå som en tuff och positiv tjej snäll mot mina vänner kaxig mot rivalerna (haha) väldigt romantisk av sig.

Kram!

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 15:08:05 / URL: http://timeforbieber.blogg.se/



POSTAT AV: Felicia

Jag heter Felicia och jag är 12 snart 13!Jag bor i Båsta som ligger ungefär 50 minuter från stockholm. Jag är en sportigtjej som älskar Justin Bieber och hästar ;) Jah brukar spela gitarr på fritiden och ibland spela trummor :) I min familj så är vi 4 stycken, fast mina föreldrar är skilda. Jag har en pappa, mamma och en syster. Hon är 4 år äldre än mig! Min pappa är alkoholist och min mamma är en vanlig shysst mamma :P

I novellen vill jag framstå som den goda och glada tjejen, hon med bra humor. Hon som är lite galen ( på ett bra sätt ) Alla kan prata med henne och hon håller allt inom sig, Hon älskar Justin Bieber och hennes största dröm är att få träffa honom, hon har alltid drömt att gå på en av hans konserter! Jag hoppas att jag blir utvald till din nya novell, du ksriver 7kt bra och är mycket duktig på att komma på allt!



/Felicia :P

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 16:03:56 / URL: http://feliciabieber.bloggplatsen.se



POSTAT AV: Felicia

Jag heter Felicia och jag är 12 snart 13!Jag bor i Båsta som ligger ungefär 50 minuter från stockholm. Jag är en sportigtjej som älskar Justin Bieber och hästar ;) Jah brukar spela gitarr på fritiden och ibland spela trummor :) I min familj så är vi 4 stycken, fast mina föreldrar är skilda. Jag har en pappa, mamma och en syster. Hon är 4 år äldre än mig! Min pappa är alkoholist och min mamma är en vanlig shysst mamma :P

I novellen vill jag framstå som den goda och glada tjejen, hon med bra humor. Hon som är lite galen ( på ett bra sätt ) Alla kan prata med henne och hon håller allt inom sig, Hon älskar Justin Bieber och hennes största dröm är att få träffa honom, hon har alltid drömt att gå på en av hans konserter! Jag hoppas att jag blir utvald till din nya novell, du ksriver 7kt bra och är mycket duktig på att komma på allt!



/Felicia :P

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 16:04:12 / URL: http://feliciabieber.bloggplatsen.se



POSTAT AV: Fanny.

Hej, jag heter Fanny och är 14 år. Jag har brunt/blondt hår, blåa ögon och är ganska lång. På fritiden så är jag gärna med kompisar, rider eller är bara i stallet, läser eller umgås med familjen. Som person är jag rätt blyg men om det är något jag inte gillar så vågar jag ändå säga ifrån. Mina kompisar beskriver mig som en ömtänksamn, snäll, rolig person som alltid finns där.

Min favorit färg är blå och lila.



I novellen vill jag framstå som en omstänksam person som alltid finns där och som inte är rädd för att säga ifrån.



Det skulle vara riktigt roligt om jag vann. :)

Kram.

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 16:09:42 / URL: http://fannysnoveller.blogg.se/



POSTAT AV: Bajskorven Bruno

Jag heter bruno, och jag är gjord av bajs. I novellen vill jag framstå som Justins bajskorv, alltså att han bajsar ut mig. Jag är runt 95 år, och jag är neger.

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 16:32:27 /



POSTAT AV: cathrine

jag heter cathrine och är 12 år. har ljust hår och grön-gråa ögon 1,52 och ja. dom säger att jag är smal som en pinne :) jag är typ bieber besatt! jag älskar också att sjunga, fota, spela gitarr, trummor, baka mm :)i novellen skulle jag nog framstå som glad, posetiv, sprallig, inte-bra-på-att-hålla-hemligheter (haha), öhm och typ bieber gaaaalen!

om du vill se hur jag ser ut och min vardag ser ut så kan du ju kolla lite på bloggen ;) men ja, det var min lilla beskriving :D



POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 16:32:53 / URL: http://cattenz.blogg.se/



POSTAT AV: Felicia

glömde skriva min hotmail så jag skriver om min :P



Jag heter Felicia och jag är 12 snart 13!Jag bor i Båsta som ligger ungefär 50 minuter från stockholm. Jag är en sportigtjej som älskar Justin Bieber och hästar ;) Jah brukar spela gitarr på fritiden och ibland spela trummor :) I min familj så är vi 4 stycken, fast mina föreldrar är skilda. Jag har en pappa, mamma och en syster. Hon är 4 år äldre än mig! Min pappa är alkoholist och min mamma är en vanlig shysst mamma :P

I novellen vill jag framstå som den goda och glada tjejen, hon med bra humor. Hon som är lite galen ( på ett bra sätt ) Alla kan prata med henne och hon håller allt inom sig, Hon älskar Justin Bieber och hennes största dröm är att få träffa honom, hon har alltid drömt att gå på en av hans konserter! Jag hoppas att jag blir utvald till din nya novell, du ksriver 7kt bra och är mycket duktig på att komma på allt!



/Felicia :P

btw min hotmail är: [email protected]

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 16:39:46 / URL: http://feliciabieber.bloggplatsen.se



POSTAT AV: bella

Isabella Nilsson och 15 år jag har blondt långt hår ungefär till midjan och blåa ögon. Jag är sportig(jag älskar fotboll) och hyper. I novellen hade jag velat framstå som den tjejen som inte är blyg och inte bryr sig om vad andra tycker och som är väldigt snäll. Jag är nästan alltid glad och älskar att sjunga även om jag inte kan de över huvudtaget haha. Jag har min egna klädstil, den är inte konstig men jag vågar mixa olika färger och annat (mina kompisar säger att jag passar i det och att det är de som utmärker mig)

skulle vara roligt om jag vann, brukar inte ha så mycket tur men kanske denna gången? :)

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 16:50:10 /



POSTAT AV: Steffi xD

Stephanie Ek är 14,5 fyller år 17 jan(171cm). har brunt långt hår som alltid har olika form elr hur man ska säga och bruna ögon :p . Jag skulle framstår som inte den "mobbade" men inte populärast heller jag är vän med alla. är inte blyg och gör som jag vill utan att bry mig va andra tycker. är för det mesta glad och rolig tror jag de mesta tycker :P Bor med mamma(gifta, halvpappa och 2 yngre bröder(8 och 11år(jobbiga)blir sur på dem ibland :p min pappa är oxå gift och kommer från Peru fast min mamma är svensk.

jag älskar att prova på nya(konstiga) saker :P

jag gillar att va med vänner och göra olika saker tex bio,shoppa, tivoli elr bara ha en myskväll hemma. em kompisar kalla med steph elr steffi.

kan skriva mer men det blir kanske lita mer att läsa för dig men om du väljer mig så är det bara att fråga :D ^^

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 19:11:50 /



POSTAT AV: Diana

Mitt namn är Diana jag är 12 år och har bruna ögon och har brunt ganska långt hår på novellen vill jag vara ganska tuff och kaxig men ändå snäll och omtänksam, med mig ska man ALDRIG ha tråkigt, jag e aktiv 1 65m lång,lyssnar & förstår vad folk har att säga,ÄLSKAR att shoppa..och tar inte förhastade slutsatser vågar säga vad jag tycker och så :) brukar inte ha tur med sånna här grejer men hoppas jag har en channs på det här:) <3

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 19:41:18 /



POSTAT AV: Alice

Hej hej!!

Ja mitt namn är Alice! och jag är 12 år, jag är en ganska postiv tjej men jag har ett jädra humor i bland;D haha!!

Jag är en person som finns vid din sida, men när folk ser mig tänker de nog "oj vilken bitch", men jag hatar när folk kallar mig det.

Jag är blond, fast vill vara brunett!

Och jag älskar att dansa,skådespela och sjunga.



I novell vill jag nog framstå som först en bitchig tjej, fast sen är super skön person

Puss& Kram

POSTAT: 2011-08-13 / KLOCKAN: 20:12:48 / URL: http://bieberismydestiny.blogg.se/



POSTAT AV: Andvändare Till CreddieBloggen

Jag vill se ut som Miranda Cosgrove :P http://oceanup.com/2010/11/26/miranda-cosgrove-thanksgiving-parade :P

POSTAT: 2011-08-17 / KLOCKAN: 16:33:53 / URL: http://creddie.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback