@ You're Back In My Life (AVSLUTAD)

Chapter 23 - Movie Night

''Men jag förstår att du inte vill förlåta mig'', säger han och reser sig upp och börjar gå mot hallen.

Ytterdörren smälls igen och skuldkänslorna rinner över mig. Han gjorde ett misstag. Alla gör misstag. Jag reser mig snabbt upp ur soffan och drar på mig mina converse. Jag knyter dom snabbt och sliter upp ytterdörren. ''Justin!'', Ropar jag och börjar springa. Jag får syn på honom men han verkar inte höra mig. ''Justin!'' Ropar jag igen. Han vänder sig hastigt om och möter min blick. Han omfamnar mig i en stor kram och jag andas in hans parfym.
''Jag saknade dig förresten'', ler han. Jag skrattar till. ''Jag saknade dig också, Bieber'' ler jag.
*
Jag och Justin skulle ha filmkväll imorgon och nu satt jag med täcket över mig. Jag loggar in på Skype och Justin ringer till mig direkt. Jag skrattar till och accepterar. Jag får syn på mig själv och Justin ploppar upp över mig.
''Hej shawty!'', Säger han glatt. ''Hej Biebs!'' Säger jag med ett leende. Michelle ringer till mig samtidigt och jag accepterar. ''Heeeello!'' Säger hon med ett brett leende. ''Hej Michelle'', säger jag och ler.
Justin höjer på ögonbrynen och kollar frågande på mig. ''Är jag en tjej nu också?'', Frågar han. Jag brister ut i skratt och skakar på huvudet. ''Nej, jag..'' Säger jag men börjar skratta igen.
''Vad är det som är så kul?'', Frågar Michelle nyfiket. Jag skakar snabbt på huvudet. ''Jag pratar med dig och Justin samtidigt'', ler jag. Hon skrattar till.
NÄSTA DAG:
Jag knackar på dörren till Justins hus och han lyser upp när han öppnar dörren och får syn på mig.
Han kramar om mig hårt innan vi går in i hans hus.
''Min mamma är hos sin kompis över natten'', säger han och blinkar med ena ögat innan han kysser mig.
Jag skrattar till och ler när jag får se madrasserna han har bäddat på golvet framför tvn.
''Jag tänkte att du, jag, Chaz, Ryan, Angelica, Izza och Michelle kunde umgås imorgon'', säger jag med ett leende. Han kollar på mig med höjda ögonbryn. ''Vilka är Angelica, Michelle och Izza?'' Frågar han med ett flin och sätter sig ner på en madrass.
''Mina vänner'', ler jag. Han nickar. ''Sure!''
''Vilken film vill du se?'', Frågar han och kollar bland några filmer. ''The Grudge!'', Säger jag glatt. Jag och Justin brukade se den när vi var små och Pattie inte var hemma. Vi hade inte kunnat sova på flera nätter men nu skulle jag se om jag fortfarande blev lika rädd. ''Du kommer inte kunna sova på flera nätter'', säger Justin och blinkar med ena ögat. ''Jo'', ler jag. Han rycker på axlarna och stoppar in cd skivan i dvd spelaren.
''Let's see'' ler jag.

Förlåt för kort kapitel, men jag gick nog upp för tidigt idag.. Måste sova snart, vila ut. Men kommenterar ni mycket kommer det 4 kapitel imorgon :]

Comments
POSTAT AV: cathrine

jaaaa 4 kapitel mååååste ut imorgon!!!!!! :D

POSTAT: 2011-08-15 / KLOCKAN: 20:39:15 / URL: http://cattenz.blogg.se/



POSTAT AV: sabbe

Jaa, mer :D

POSTAT: 2011-08-15 / KLOCKAN: 20:42:22 /



POSTAT AV: Michan

du är skyldig 4 kapitel! :D

POSTAT: 2011-08-15 / KLOCKAN: 20:50:28 / URL: http://mikkiwince.blogg.se/



POSTAT AV: Malin - DESIGN&VARDAG

Fick nu ditt mejl och gör det som du vill ha den, så skriver jag till dig när den är klar :) Ha det så bra, kram!

POSTAT: 2011-08-15 / KLOCKAN: 21:17:31 / URL: http://maalinlindell.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

HEj hej måååste ha mer i morgon :) tittar bloggen flera gånger om dan för att se om du har lagt ut nått , BEROENDE :)))

POSTAT: 2011-08-15 / KLOCKAN: 21:40:36 /



POSTAT AV: Johanna

grymt :D

POSTAT: 2011-08-15 / KLOCKAN: 21:52:23 / URL: http://johannaviveca.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

Jaaaa meeeeeer!

POSTAT: 2011-08-15 / KLOCKAN: 22:32:56 /



POSTAT AV: Ebba

asbra!!

POSTAT: 2011-08-15 / KLOCKAN: 22:38:04 /



POSTAT AV: Emma

fortsätt fortsätt vill så gärna ha mer imorgon :) du äger hoppas man får 4 kapitel imorrn bara :D

POSTAT: 2011-08-15 / KLOCKAN: 23:54:12 / URL: http://grindisryttarna.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback