@ You're Back In My Life (AVSLUTAD)

Chapter 37 - I Love You Too

Jag satte mig ner i den bruna fåtöljen redo att bli intervjuad av Ellen DeGeneres. Jag skulle berätta om mig och Carter. När publiken tystnar tar Ellen ett djupt andetag. ''Välkommen Justin'' säger hon och ler brett. ''Tack'' säger jag med ett brett leende.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Nervositeten ökar för varje sekund och jag vet att det snart är dags.
''Vad ska du göra dom här tre veckorna?'' Frågar hon och kollar nyfiket på mig. Jag ler stort. ''Jag ska umgås med mina vänner och min familj'', säger jag. Hon nickar och kollar ner på sitt papper.
''Angående dig och Carter Williams...'' Börjar hon. Jag tar ett djupt andetag och kollar på henne. ''Är ni tillsammans?'' Frågar hon. Jag har fått frågan minst tusen gånger men alltid sagt nej. Men nu måste jag vara ärlig.
''Jag..'' Börjar jag men stänger munnen igen. Jag kanske kan berätta på nästa inervju istället?
''Du..?'' Säger hon och kollar frågande på mig. Jag sväljer ner den där jobbiga klumpen i halsen och skakar snabbt på huvudet. ''Vi är bara vänner'', säger jag och kastar en blick på Scooter som står backstage. Han kollar på mig med uppspärrade ögon. Vad har jag gjort?
CARTERS PERSPEKTIV:
Efter att ha shoppat med Angelica skyndar jag mig in till idrottshallen igen för att hämta Alexander. Jag trycker ner handtaget och kliver in i hallen. Alfredo står och visar honom några danssteg som Alex sedan försöker upprepa. Jag ler stort och sätter mig ner på bänken. Dom vänder sig om och Alexander lyser upp när han får se mig. ''Carter!'', Ropar han och springer in i min famn. Jag skrattar till. ''Har ni haft kul?'' Frågar jag. Han nickar ivrigt och sätter sig ner i mitt knä. Jag kollar upp på Alfredo som sätter sig ner bredvid mig. ''Vi har haft superkul'', ler Alfredo. ''Vi måste göra om det någon gång!'' Fortsätter han och gör en highfive med Alexander.
Jag ler stort och tar upp min plånbok ur fickan. ''Nej!'' Säger Alfredo allvarligt. ''Men..'' Börjar jag. Han skakar snabbt på huvudet. ''Det är okej'', ler han. ''Vi hade kul!''
*
Jag lämnar Alexander hemma till mamma och pappa sedan går jag mot Justins hus. När jag kommer upp på tröskeln knackar jag på dörren och väntar. Efter några sekunder öppnas dörren av Justin. Han lyser upp och kysser mig passionerat och släpper in mig. Jag ler brett. ''Vart är alla?'' Frågar jag och drar av mig skorna. Han rycker på axlarna. ''Inte här iallafall'', säger han och blinkar med ena ögat. Jag skrattar till och drar av mig min skinnjacka. Jag sätter mig ner i soffan. ''Hur gick intervjun?'' Frågar jag med ett svagt leende. Han rycker på axlarna. ''Bra, tror jag'' säger han. Jag nickar. ''Berättade du?'' Frågar jag nyfiket. Han sätter sig ner bredvid mig och det blir tyst ett tag. ''Justin?'' Säger jag efter ett tag. Han kollar på mig med en tom blick. ''Jag lovar att göra det nästa gång!'' Säger han. ''Jag har redan fått en rejäl utskällning av Scooter'' mumlar han. Jag ler svagt. ''Berätta när du är redo'', ler jag.
Han ler stort. ''Du är den ända som förstår'', säger han. Jag skrattar till. Han flyttar sig lite närmare mig och kysser mig passionerat. Kyssen blir allt vildare och jag drar av honom hans T-shirt. Min blick fastnar på hans magrutor och han flinar stort och drar av mig min tröja. Han kollar frågande på mig. ''Vill du?'' Säger han bara. Jag skrattar till och nickar som svar på hans fråga. Han tar min hand och drar med mig upp på övervåningen. Jag hamnar i hans säng och han öppnar någon låda. Efter en liten stund kommer han tillbaka med en kondom i handen.
Han flinar. Jag skrattar till och knäpper upp hans byxor.
Känslan när han var inne i mig var obeskrivlig.
*
Nästa morgon vaknar jag med ett ryck. ''Justin! Jag är hemma!'', Ropar Pattie nedifrån. ''Shit!'' Säger jag och Justin i mun på varann. Jag drar på mig mina svarta tights och min vita klänning och lägger mig ner under sängen. Dörren till rummet öppnas och det ända jag ser är ett par fötter. ''Godmorgon!'', Säger hon glatt. ''Godmorgon'' mumlar Justin. Själv ligger jag här under och försöker andas.
''Vad gjorde du och Carter igår kväll då?'' Frågar hon. Jag tar handen för munnen för att inte brista ut i skratt. ''Vi kollade på en film'' säger Justin och låter lite piggare.
''Okej'', mumlar hon. ''Jag hörde om intervjun'' fortsätter hon och sätter sig ner på sängen.
''Jag berättar när jag är redo'', säger Justin. Pattie suckar tungt. ''Den dagen måste vara snart'', säger hon. ''Ja mamma'' mumlar Justin. ''Carter kommer inte vilja hålla det hemligt länge till, och jag vet att du älskar henne'', säger hon.
Jag kan vänta hur länge som helst.
''Ja'' säger han. ''Jag älskar henne verkligen''. Jag ler stort och Pattie reser sig upp ifrån sängen. ''Jag ska gå och handla, jag kommer om en stund'', säger hon och dörren stängs igen. Jag kryper ut igen och reser mig andfått upp. Jag ler stort och kollar på honom där han ligger i sängen.
''Vad ler du åt?'' Frågar han och jag skymtar ett litet leende i hans ansikte. ''Jag älskar dig också'', säger jag och fortsätter le.

Jeez! Har aldrig skrivit något liknande i hela mitt liv, haha! Det var därför jag inte skrev så mycket :)
Men det var någon läsare som ville att det skulle ''hetta till'', haha. Verkar som att alla börjar skolan idag! Själv börjar jag imorgon :) När börjar ni?

Comments
POSTAT AV: Felicia

omg mer :oooo DU ÄGER SKTIEN UR ALLA!

POSTAT: 2011-08-22 / KLOCKAN: 15:58:34 / URL: http://feliciabieber.bloggplatsen.se



POSTAT AV: Anonym

Grymt!!



//Ebba:)

POSTAT: 2011-08-22 / KLOCKAN: 16:05:44 /



POSTAT AV: Jasmine

sv: Jaha vad kul:) fast nu är det jättemånga som börjat använda henne helt plötsligt haha:P

POSTAT: 2011-08-22 / KLOCKAN: 17:28:26 / URL: http://waytobieber.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback