@

Håller ni inte med mig?

Jag är tvungen att skriva det här inlägget:

Är inte ni också trötta på att få se hur mycket hat Justin Bieber få ta emot? Tänk att få läsa att han inte kan sjunga, att han är bög, att han var guds ända misstag, att han låter som en ekorre, att dom kunde tagit honom istället för Michael Jackson? Jag förstår verkligen inte hur haters orkar. Hur orkar dom göra massa Facebook grupper som: How do you spell gay? J U S T I N B I E B E R! Man börjar själv gråta när man får se hur mycket skit han får. Det är många av mina kompisar som inte gillar hans musik, som säger att han är dålig osv. Ni kan aldrig ana hur mycket jag skyddar honom. Varje dag. Jag är rätt säker på att ni också gör det, vi är ju hans beliebers. Jag förstår verkligen inte hur alla orkar. Att dom orkar sitta och slösa bort sitt liv på att mobba en oskyldig kille som dom inte ens känner.
Vad har han gjort dom? Ingenting. Jag förstår inte ens hur Justin orkar. Hur han orkar fast han får ta emot så mycket skit varje dag. Dom ger sig inte heller. Han är bara en 17-åring som verkligen älskar vad han gör. Han älskar oss, han älskar hans familj, han älskar Selena, han älskar sina vänner och sitt crew. Och vad får han tillbaka? Massa hat.
Jag vet att han också får massa gulliga tweets och att han har oss som stöttar oss osv. Men haters har seriöst inget liv.
Justin Bieber lever bara sin dröm, och haters.. Om dom verkligen hatar Justin så varför kollar dom på hans videos? Varför kollar dom på hans bilder? Varför följer dom han på twitter? Varför gillar dom han på Facebook? För att få skriva massa hat eller vad? Det är så omoget.
Varför kan dom inte bara lämna honom ifred? Det är massa kändisar som jag inte gillar, men jag håller inte på sådär för det? Jag snackar inte ens om dom. Jag är bara så trött på haters.


Comments
POSTAT AV: Anonym

håller med.

börjar typ gråta varje gång jag läser kommentarerna på hans låt Baby.

Det är helt sjukt asså.

POSTAT: 2011-08-06 / KLOCKAN: 02:31:42 /



POSTAT AV: Fanny

Jo jag gör graits deisgner men inte så avancerade. Om du vill ha en kan du ju maila bilder du vill ha. Och hur du vill ha bloggen :)

POSTAT: 2011-08-06 / KLOCKAN: 09:14:10 / URL: http://myjdbstory.blogg.se/



POSTAT AV: Rebecca

Alltså a det är förjävligt... Frölåt för franskan....

Några killar på min skola satt och kommenterade en tjejs status om Justin bieber. De skrev störda grejer.



Så jag tog min lilla tid att skriva

“When people you don't even know hate you, that's when you know you're the best.”-Paris Hilton...

och

"Ps. Gulligt att ni lägger en del av er tid på detta.."



Tycker det är stört. Men alltså vi beliebers kan klara av dem ;) <3 <3 Kolla snälla in min blogg. HAr precis börjat skriva <3 <3

POSTAT: 2011-08-06 / KLOCKAN: 11:13:00 / URL: http://biebersdowntoearth.blogspot.com



POSTAT AV: C

Underbara ord tjejen. Helt rätt.

Varje dag går då man måste sägs till folk att inte är gay - Jelena, Jaitlin.. Ful - nänä hur många miljoner tjejer är inte ute efter honom? och massa mer. Man blir ju själv nästan deprimerad. För när killen som har tagit ditt hjärta, som alltid finns i sina tankar - då mår man inte bra när man dag efter dag får ta emot hat själv, för honom. Vi är en del av honom och han är en del av oss. Vi bryr oss honom.

POSTAT: 2011-08-06 / KLOCKAN: 11:45:32 /



POSTAT AV: Amilia

En tjej i min förra klass sa alltid att han var en jävla bög... m.m :( asså det var nästan så att jag började gråta då fast den tjejen typ fick alla i min klass mot sig så hon slutade säga saker om han :) men om man kollar på vissa bilder på Justin när han är på stan så ser det ut som han är ledsen och jag kan nästan svära på att han gråter när ingen ser elr hör honom :( blir så jävla less på alla haters att dom bara orkar lägga ner tid på det

A true Belieber support Justin in everything



Believe

In

Everything

Because

Everythings

Reachable

POSTAT: 2011-08-06 / KLOCKAN: 12:09:48 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback