@ Talkin 2 you guys

Hej igen

Postat av: En hater.
Hahaha, du suger på att kolla IP-adresser. För det första så bor jag inte i Kista, och för det andra är du inte alls unik. Du kopierar från en film, och lite från WTB. Jasmine där på way To Bieber skrev att dom var barndomsvänner, plingar det inte en liten klocka i ditt huvud om att du har kopierat lite? Så sluta hålla på såhär, och börja på en ny novell. Jag uppskattar inte copycats som du. Bra att du är känslig, då kan du lägga av med din dumma blogg, för den är så jävla ful så ögonen spricker när du går in på den. :) Peace!
Svar: Okej, förlåt men nu spricker det ._. haha:
FÖR DET FÖRSTA: Jag kopierar inte av någon jävla film, har du svårt att läsa eller? Och för det andra: Jag har pratat med Jasmine från waytobieber och hon sa att jag inte skriver av henne? Hahaha, det roliga är ju att du fortsätter kolla in bloggen när du skriver att du är en hater? Och en blogg kan inte vara så ful så att ögonen spricker. Och jo, du bor i närheten av Kista, jag har kollat på fler sidor. Jag vet att du bara skriver att du inte gör det för att jag inte ska komma till dig. Men a, försent. Om du nu är en hater har jag bara en sak att säga till dig: DRA HÄRIFRÅN!

Och läsare: Ni är grymma :] Jag har lärt mig att inte låta såna här saker trycka ner mig. Jag fortsätter på novellen och ignorerar från och med nu såna här kommentarer :)
UPDATE: Kollade upp ip-adressen ännu en gång och h*n verkar bo i Haninge. En halvtimme ifrån mig. :]

Comments
POSTAT AV: Fia

Bra :D

Låt inte sånna som h*n hindra dig ifrån att skriva!

Längtar efter nästa kapitel<3

POSTAT: 2011-08-18 / KLOCKAN: 13:16:51 / URL: http://novellenomjbieber.blogg.se/



POSTAT AV: Frida

Du förtjänar verkligen inte de där kommentarerna du är värd så mkt bättre än det där. Men bra att du inte tar åt dig! Dessutom personen som skrev det där verkar vara ett riktigt pain in the ass och h*n kommer få så mke skit tillbaka om den behandlar folk så här bortom datorn också. BTW din blogg äger! :)

POSTAT: 2011-08-18 / KLOCKAN: 13:41:44 /



POSTAT AV: Sofia

Vadå att du kopierar den här är inte ett dugg lik way to bieber,det finns många noveller när dom är barndoms vänner, jag har sett flera innan remember me började skrivas!

POSTAT: 2011-08-18 / KLOCKAN: 15:54:42 /



POSTAT AV: en som älskar din novell

Asså serri hon kan ta sig jag lovar att hon skrev en novell förut och ingen läste den så då ska hon skriva att du kopierar och massa, puss.

POSTAT: 2011-08-19 / KLOCKAN: 10:19:51 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback