@ You're Back In My Life (AVSLUTAD)

Jag orkar inte mer...

? om Chapter 25 - I Love You:
I introduktionen för denna novellen skrev du att du fått "idén" när du såg en film. VISST.

ringer det en klocka när jag nämner novellen "remember me" från bloggen 
http://waytobieber.blogg.se/

det är därifrån du fått storyn. så alla som läser denhär bloggen, gå till originalet istället. mycket bättre skrivet och allt.

visst du kan vara duktig på att skriva och sånt, men nästa gång: kopiera inte?

Jag hatar såna här kommentarer.. När man tar sin tid att skriva en story så får man läsa det här.. Jag orkar seriöst inte mer... Jag har ju sagt att jag inte skriver av någon, jag har alltid gillat att skriva. Men nu tappa jag skrivlusten totalt......

Comments
POSTAT AV: Anonym

absolut inget kopierat! Du började väll med hela din novell långt innan henne? Strunt i sånt det är så många noveller som blir anklagade att härma WTB men det gör ingen av dem det är väll bara läsare som försöker få bloggarna som är bra att tas bort så att WTB blir ännu bättre eller nåt xd

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 18:04:19 /



POSTAT AV: Jasmine

Hej! Har inte läst din berättelse, har bara snabbkikat igenom nu och även varit inne på bloggen lite då och då förut eftersom du alltid lämnar så fina kommentarer :)



När mina läsare hittar "copycats" menar de nog egentligen inte något illa, jag blir smickrad då de verkligen håller sig så hängivna men denna berättelse tycker jag inte verkar vara alltför lik. Att dom var barndomsvänner är nog det enda som är likt och det verkar vara en ny trend eftersom allt fler börjar skriva om det. Håll huvudet högt och om det är något jag har lärt mig så är det att inte göra så stor uppmärksamhet av sådana kommentarer. Personen ifråga menar nog inget dumt egentligen och det var skönt att personen kunde framföra sin åsikt utan en massa elaka påhopp som vissa andra gör. Fortsätt skriv och gå ut efter din fantasi så blir det aldrig fel! Jag har blivit utsatta av RIKTIGA copycats och du är verkligen inte en av dem. Funderar på att skriva ett inlägg och skärpa till mina läsare lite senare.



Ha det så bra,

massa kramar

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 18:09:36 / URL: http://waytobieber.blogg.se/



POSTAT AV: Emma

förlåt men har ni inget bättre för er än att sitta och klanka ner på folk som sitter och skriver noveller för er skull så ni ska ha något kul att läsa. det är ganska uppenbart att du som skrev kommantaren ovan gillar att klanka ner på folk. jag vill inte läsa den där utjatade bloggen waytobieber för jag tycker kidrauhlstorys är mycket bättre. och om ni nu ska sitta och inte ha nåt bättre för er och skriva taskiga kommentarer som inte ens stämmer kan ni lika gärna sluta läsa tycker jag. förlåt men jag behövde bara svara till dom där dryga ungarna som ger taskiga kommentarer. och du sluta inte skriva för du är så grym på ditt skrivande du är en naturbergåvning. you go girl, cred till dig! <3

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 18:21:27 / URL: http://grindisryttarna.blogg.se/



POSTAT AV: Sabbe

din novell är inte alls kopierad!! fortsätt skriva, din novell är grym :D

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 18:32:14 /



POSTAT AV: cathrine

nej sluta inte skriv! du kopierar ingen, och du vet bäst själv, strunta i dom som skriver såna kommentarer! fortsätt att skriva för du är grym! :)

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 19:15:31 / URL: http://cattenz.blogg.se/



POSTAT AV: sara

HATAR SÅNA MÄNNISKOR SOM SÄGER ATT EN ÄR EN COPY CAT! -.-' hatar verkligen det! din blogg är as gryyyyyyyyym och bry dig nt om såna männsior

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 19:23:54 /



POSTAT AV: Johanna

Du har ju verkligen inte kopierat henne!

Det ända lika är ju att dom var barndomsvänner det är inte ens lika på hur dom träffas eller nåt! :o

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 19:51:04 /



POSTAT AV: Fanny.

Hej, jag läser båda era noveller, och det ända lika är ju att dom är barndomsvänner. Inget mera.

Så bry dig inte om det, du skriver ju för bra för att sluta. :)

Så fortsätt och strunta i dom kommentarera och fokusera på dom postiva kommentarerna. :D

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 19:59:02 / URL: http://fannysnoveller.blogg.se/



POSTAT AV: malin

jag tycker inte dom novellerna är alls lika, ta inte åt dig, du skriver suuuperbra!!!

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 20:11:38 /



POSTAT AV: Nathalie

Jag tycker inte novellerna liknar alls, det enda som e likt är att dom var barndomsvänner? :S

Ta inte åt dig, du vet att du är jättebra på att skriva (: Kramar

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 21:03:01 / URL: http://jbkidrauhl.blogg.se/



POSTAT AV: Jenny

du borde verkligen inte ta åt av sådana kommentarer, jag läser remember me på waytobieber.blogg.se och jag tycker inte alls att dom är lika! snälla sluta inte skriva för du är jätteduktig på det och din novell är jättebra! :)

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 21:07:20 /



POSTAT AV: Felizia

Jag läser JUST NU 4 stycken noveller som handlar om "ungefär" samma sak men dom är bra på olika sätt och helt unika även om det är några likheter :)

Fortsätt skriva, du är jätteduktig!!

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 22:02:52 / URL: http://onlyfellie.blogg.se/



POSTAT AV: LOVEBYBIEBER - Justin Bieber novell!

Jag läser både din och WTB. Och jag ser ingen som helst likhet, förutom att de båda är barndomsvänner. Men det är ju en ny trend, men det gäller då bara att göra någonting mer unikt av det. Din liknar inte WTB, don't worry about that.



Du är jätteduktig. Så det är bara att fortsätta skriva och finna mer idéer - gärna med stor WOW-känsla, så fattar andra att det är unikt. Du är jättebra och lägg inte av med någonting du älskar. Så som Justin själv säger: Follow your dreams and don't let anybody stop you, eller hur han nu säger!



Stora kramar!

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 22:21:51 / URL: http://lovebybieber.blogg.se/



POSTAT AV: Josse :]

Jag läser inte den här waytobieber, jag läser heller inte hela din novell (Vill inte ta inspo omedvetet osv..) men jag kan säga att h*n kom inte på idén med barndomskompisar. Flertal novellbloggar har skrivit om den länge. Till och med noveller på tumblr & dayviews (BDB)har den idén. Och dessutom tycker jag att dom som skriver såhär borde förstå att bli kallad copycat sårar djupt, man blir så nerslagen inuti och vill inte skriva alls. Man borde passa sig om man faktiskt inte har kopierat rakt av, vilket du inte har gjort. Alla borde veta att den som driver den där bloggen kom inte på den idén, utan den har funnits länge. Självklart kan man ta en idé och gör något unikt av den, men själva barndomsgrejen är inte något nytt.



Du skriver bra och borde absolut inte ta åt dig!

En stor kram till dig och hoppas du fortsätter ge dina läsare det dom besöker din blogg för! ♥♥

POSTAT: 2011-08-16 / KLOCKAN: 22:42:03 / URL: http://bieberdomination.blogg.se/



POSTAT AV: Maja

NEJJJJJJJJJJJJJJJJEE LYYSSSNNNAA IIINNNTTTTEEE PPÅÅÅÅ DOOOOOOMMM BRYY DIG INTE !!!!! DU E GRYM OCH DE E DINA IDEÉR . SLLLLLLLUUUUUUUUUUUUTTTTT NII KANSKE BARA HAR SAMMA IDEÉR

POSTAT: 2011-08-17 / KLOCKAN: 00:15:51 /



POSTAT AV: Anonym

lyssna inte på dem. läser båda din och wtb. men vad skulle de va som är copy?? nu får folk skärp sig. <3

POSTAT: 2011-08-17 / KLOCKAN: 10:22:00 /



POSTAT AV: Anonym

Deet är värkligen fjantit när folk skriver så ! Du kopierar inte och jag tycker att du ska skriva mer nu :-)<3<3<3

POSTAT: 2011-08-17 / KLOCKAN: 11:10:40 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback