@ Talkin 2 you guys

Svar på en dryg kommentar.

Du suger på att uppdatera på bloggen jdbdreams? jag trodde du skulle vara en bra gästbloggare?:S
Svar: För det första sluta kommentera anonymt för jag ser din IP. Och för det andra så har jag berättat FLERA GÅNGER att jag inte kommer in på kontot! Det står bara ''error''. Så sluta anklaga mig för att vara en dålig gästbloggare, du är väl inte bättre själv? :) Hoppas du läser det här nu och förstår varför jag inte bloggar!

till er andra: Kapitel 3 är nedanför :]

Comments
POSTAT AV: Anonym

Din novell är ganska lik Way To Bieber. Eftersom hon skriver att October var vän med Justin när hon var liten :p

POSTAT: 2011-08-07 / KLOCKAN: 16:03:24 /



POSTAT AV: Bell'

Svar till den personen innan..



varför säger alla att folk gör samma som waytobieber? jag menar hon har ju bara kommit till chapter 3 och bara för att dom kände varandra när dom var små behöver det inte var lika ! (;

POSTAT: 2011-08-07 / KLOCKAN: 16:18:36 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback