@ Talkin 2 you guys

Svar på kommentar:)

Anonym om Förlåt..:
är det bara jag som saknar mary och justin? :)
älskar den novellen, har läst den flera gånger om. den är typ, mer detaljerad än denna, fast jag älskar denna också :)
Svar: Haha jo jag saknar den också:) Den novellen jag håller på med nu ''Your Back In My Life'' blev inte riktigt som jag tänkt mig. Inte mitt bästa direkt. Ska därför avsluta novellen snart sedan vet jag inte vad jag ska göra:).

btw: Förlåt för att det inte har kommit upp något kapitel idag, var uppdagen i stort sett hela dagen. Och när jag väl kom hem vägrade min syster resa sitt breda arsle ifrån datorn:).. Jag visste att uppdateringen skulle bli usel när skolan började. Men jag börjar på ett kapitel nu. Imorgon vet jag inte om det kommer något alls.. Jag ska verkligen försöka! Slutar faktiskt skolan vid tolv, sen ska jag på ''disco'' (haha!) Vid åtta. Jag vet inte om jag ska vara med någon kompis under den tiden, annars går jag hem och skriver! Aja det kommer ett kapitel om en stund:)

UPDATE: Blir förbannad. Det går inte att skriva? Åh! Jag går och lägger mig nu och kliver upp extra tidigt imorgon och skriver..

Comments
Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback