@ Talkin 2 you guys

Tacktal + Nästa novell :)

Nu har jag avslutat två noveller här på Kidrauhlstorys.webblogg.se.

Den första ''Dreams Do Come True'' blev nog mest omtyckt tror jag:). När jag först började skriva här trodde jag inte att jag skulle få såhär många underbara läsare! Jag trodde kanske att jag skulle få en kommentar per kapitel. Men ni är helt underbara!:)

Jag vill tacka Gabbi, Michelle, Nathalie, Angelica, Izza, Sofia (Jiebs), Steffi, Madde, Felicia, Sara, Elin, Fia, Elli, Johanna, alla anonyma och fler :).

Eftersom jag känner Nathalie och Michelle i verkliga livet har jag kunnat beskriva dom som personer perfekt:). Jag hoppas ni som var med i novellen blev nöjda.

Och jag har fått en del frågor på om jag kommer börja på en till novell:) Svaret är självklart ja! Handlingen till den novellen finns på sidan.. Den kommer att heta ''You Changed My Life''. Personen som får spela Jadie är någon som ingen använder! Nämligen...


Brenda Song!

Eller.. Hon är mest känd för sin roll ''London Tipton'' ni vet.. ''Hejja mig!'' haha:)
Hon är en utav mina idoler och så är hon grymt vacker! Så första kapitlet kommer upp om ett tag:)

Comments
POSTAT AV: Gabbi

Båda novellerna har varit grymma så den tredje kommer säkert va lika grym om inte ännu bättre :D

POSTAT: 2011-08-28 / KLOCKAN: 20:23:12 / URL: http://bieberromance.blogg.se/



POSTAT AV: sara

Yay me!

Jag älskar Brenda Song! Hon är min idol.

POSTAT: 2011-08-28 / KLOCKAN: 21:29:25 / URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/



POSTAT AV: Mimie

Varför har du tagit bieberdomination's namn på din novell? ///////Mimie, vän till Josse.

POSTAT: 2011-08-29 / KLOCKAN: 15:35:13 /



POSTAT AV: Anonym

Det är bra att du tar någon unik, nu kan inte någon anklaga dig :D

POSTAT: 2011-08-29 / KLOCKAN: 18:01:56 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback