@

WaytoBieber.blogg.se

(Inget om min novellblogg) haha!

Jag tävlar om en egen karaktär i senaste berättelsen ''Remember When'' på waytobieber.blogg.se
Jag heter Jasmine Nahlén. (Smeknamn: Jazzy).
Jag har ljusbrunt hår ungefär lite längre än till axlarna! Min ögonfärg är grön och jag har ett födelsemärke på nacken.
Fan, Skills och swag är tre ord jag älskar att säga :D
Mina intressen är att hänga med mina vänner, lyssna på musik och repa med mitt band. (Spelar bas och sjunger).
Jag kan vara väldigt blyg i början när jag träffar någon men sen är jag hur öppen som helst! Om någon klankar ner på mig kan jag inte låta bli att säga något tillbaka..
Vad jag vet så är jag väl en bra kompis! (Egovarning där). Mina kompisar kommer ofta till mig om dom behöver hjälp eller bara vill prata.
Frågade precis min kompis och hon beskrev mig som: schyst, rolig och ego! (haha!)
Inom framtiden vill jag bli rockstjärna med mitt band! :)

Comments
POSTAT AV: Anonym

haha fan, skills och swag är mina favvo ord ;3

POSTAT: 2011-08-02 / KLOCKAN: 22:35:26 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback