@ Talkin 2 you guys

ANGÅENDE NÄSTA NOVELL! :D

När jag börjar på nästa novell snart när den här är slut, så tänkte jag att några av mina läsare ska få vara med i novellen! :)
Så allt ni behöver göra är att skriva i en kommentar vad du heter, hur du ser ut, vad du gillar att göra, berätta lite om din familj, hur gammal du är, vart du kommer ifrån, osv.. Ni vet vad jag menar :)
Kommer ta ut typ.. 2-4 stycken :) Kommentera så jag kan välja! :)

UPDATE: Guuud, ni gör det så svårt att välja! D; Idag har förresten varit en såndär dag då jag inte orkar göra någonting, ska försöka skriva 1-2 kapitel liiite senare iallafall, fortsätt kommentera :D

Comments
POSTAT AV: Celia

Jag heter Celia och är 13 år bor på Lidingö gillar att prata om Justin och dansa. Gillar killar med 6-pack!:)



Jag är lång blond inte jätte smal;) jag har två små syrror Maya och Lily.. Mamma och pappa är skilda. Älskar musik!! Och dina noveller!:) hoppas jag får vara med!:D

POSTAT: 2011-07-28 / KLOCKAN: 16:52:56 / URL: http://ceccank.blogg.se/



POSTAT AV: Johanna

Jag heter Johanna & jag är 14 år! Bor i en liten by i Östergötland vid namn Boxholm!

Jag gillar fotboll & att dansa! Musik är en stor del av mitt liv!

Jag är ganska lång & är lagom smal! Jag är mörkblond & har blå/grå ögon! Jag har två bröder, en storebror & en lillebror! Mina föräldrar är gifta!

POSTAT: 2011-07-28 / KLOCKAN: 16:57:48 / URL: http://johannaviveca.blogg.se/



POSTAT AV: Leah

Jag heter Leah och bor i Malmö och är 14 år. Jag älskar allt med musik typ sjunga, dansa, spela piano osv. Jag är 1.63 och mulatt (alltså halv vit och halv svart) med mörkt långt hår och jag har mörkbruna ögon. Jag har 4 syskon men bara träffat min stora syster som har 2 döttrar en 5 o en 1. Jag bor ensam med min mamma.

POSTAT: 2011-07-28 / KLOCKAN: 17:35:52 /



POSTAT AV: Olivia Beadles.<3

Kan inte jag få vara ''tjejens'' lillasyrra som blir ihop med Christian Beadles? <3



Jag heter Olivia, är i 10 - 13 års åldern, är blond. Jag är smått besatt av Bieber, flömmig är jag också med min bästis. :D

POSTAT: 2011-07-28 / KLOCKAN: 18:38:06 /



POSTAT AV: Steffi xD

Jag heter Stephanie är 14,5 år. Är runt 1,70 cm lång. Bor i Stockholm. Jag har långt brunt hår med naturliga lockar(ibland platt elr vågit om jag vill) och ljus bruna ögon. Jag gillar att läsa bra böcker o noveller(din novell) och va med kompisar men musik är vad som håller mig vid liv har alltid musik med mig men sjunger int men dansa gör jag ibland för skojs skull :P. Jag bor med min mamma och hennes man(mina föreldrar a sepererade) och med mina småbröder som är 8 och 12 år(namn kan du hitta på om du väljer min) min mammas man har oxå 3 barn boys är alla :P 8(han som jag bor med) 17 och 20. Mamma har 4 mig. han som är 12, 21 och 24(de som är 20 o 24 bor med kompiar typ) Min pappa är från Peru och är omgift. Min mamma är svensk. Jag skrev ganska mycket så du kan han mycket att gå efter så de blir lite lättare och de :) Men hoppas och vet att nästa novell kommer vara lika bra ovan sätt vem du väljer ^^

POSTAT: 2011-07-28 / KLOCKAN: 18:40:20 /



POSTAT AV: Malin

Jag heter Malin och är 13 (14 i november) och jag bor i en liten by i Västmanland som heter Norberg och som påminner lite om stratford faktiskt :P

Jag har grön-blå ögon och mellanblondt ganska lockigt hår men jag gillar inte mina lockar så mycket, hehe.

Min familj består av min pappa som bor i Sala och hans sambo och hennes döttrar sen min mamma som har 3 söner fast tväyrr så dog den äldsa (som skulle ha fyllt 30 igår) förra året och min familj saknar honom mycket. :(

Min farmor och farfar har stor del i mitt liv och jag är mer hos dom än hemma, man kan säga att jag är deras lilla ängel som får allt jag pekar på...nästan. :P

På fritiden så brukar jag spendera tid med familj och vänner och ta det lungt och kolla lite på TV och sitta vid datan.

Musik är mitt liv kan man säga och den musiken jag oftast lyssnar på är såklart Justin och sen Chris Brown.



Hoppas din nya novell blir lika bra som Dreams Do Come True är...eller jag behöver inte ens hoppas för jag VET! :D



Much Love From Luggeh (Mitt smeknamn :P) <3

POSTAT: 2011-07-28 / KLOCKAN: 19:14:58 / URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/



POSTAT AV: Angelina- Bieberromance.blogg.se

Haha känns lite konstigt men aja. xP Jag heter ju då Angelina Marie Sundqvist och är 14 år. Jag bor i lilla Gislaved i lilla Småland. Jag har mörk gröna ögon, verkligen gröna då vill säga som många tycker är fina. (hoppas att det inte lät egoistiskt :o) Men jag är as nöjda med dem. Jag är mörkblond med naturliga slingor. Mitt hår blir ljusare på sommaren och mörkare till vintern. typ brunt. Jag behöver inte ens platta mitt hår eftersom att det är så rakt.

Min familj består av mamma Eva-Lena, Sysstren Cassandra, pappa Jonny och två stora amarican akitas. Amy och Kongo:) Dock är dem skiljda. Vi bor kvar i Gislaved allihop. Pappa i ett hus med två lägenheter och mamma i en liten lägenhet i centrum. Min mamma bodde i L.A när hon var yngre då hon jobbade som nanny hos en skåderspelare och modell. Hon brukar berätta om allt hon var med om. Varje gång hon gör det så lyssnar jag intresserat. Min familj betyder mycket för mig. :)

Jag rider också och ÄLSKAR musik. Jag tror att jag gärna gömmer mig ibland, jag är typ as blyg av mig. Hemma står jag ut med Cassandra som sjunger 24/7. xD Hon sjunger bra men ibland så blir det för mycket. Jag gillar också att sjunga. I skolan är jag typ den personen som är väldigt glad och sprallig. :) Jag kan typ få vem som helst att skratta. :P

På fritiden är jag i stallet, lyssna på musik, Vara med kompisar, lyssnar på Justin och slappa.

Det var typ det :P Hoppas att du fattade vad jag menade :) Annars är det ju bara att mejla ju ;)

POSTAT: 2011-07-28 / KLOCKAN: 20:03:04 / URL: http://bieberromance.blogg.se/



POSTAT AV: Angelina- Bieberromance.blogg.se

Hatar matte :P

POSTAT: 2011-07-28 / KLOCKAN: 20:03:31 / URL: http://bieberromance.blogg.se/



POSTAT AV: Nelly

Jag heter Nelly och jag är 13 år. Jag bor i en liten by som heter Veberöd, den ligger i skåne.

Jag bor precis vid skogen, i en vit och blå villa med mina mamma pappa och lillasyster (Åsa, Robban och Fanny) och min vovve Zelda (men vi kallar henne Pella xd)

Jag har blåa ögon, och blont rätt långt hår. jag är rätt lång (170 cm typ) och så har jag fräknar.

Min mormor och morfar betyder väldigt mycket för mig, dom är världens bästa och jag älskar dom med hela mitt hjärta!

På fritiden spelar jag fotboll (VAIF)

och har gjort det i stort sett hela mitt liv. Jag gillar att se på film och läsa, vara med mina bästa kompisar och, sjunga, lyssna på musik.

Mina favoritartister förrutom Justin är One Direction och Ulrik munther.

Jag kan vara rätt blyg ibland om jag inte känner personen men annars är jag inte blyg alls. Jag skämmer gärna ut mig för dom jag känner ;)

Jag älskar också att få folk att skratta, det är något av de bästa som finns.



Haha, ja det är typ det jag kommer på nu! :D

hoppas jag får vara med, älskar din novell!

POSTAT: 2011-07-28 / KLOCKAN: 20:35:08 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback