@ Talkin 2 you guys

Haha ännu ett svar till Julie :D

julie om Svar till ''Den Riktiga'' Julie:
jag vet vem som skrev det, hon hade tydligen skrivit "fel" namn.. om jag ska säga vem det är får vi prata själva och inte framför alla dina läsare, jag är en av dom och jag älskar din blogg och din story .. alltså jag förstår att du måste vara väldigt förvirrad men jag tror inte min vän menade något illa för hon läste bara kapitlet där det stog att hon skulle dansa för justin och jag ringde henne och hon sa att hon bara läste ett kapitel och att hon trodde du skrev av hennes story, jag sa åt henne att aldrig skriva att det va från mig igen och att hon ska skriva sitt egna namn.. du behöver inte tro mig men jag kände att jag va tvungen att skriva detta till dig så du kunde förstå att jag INTE hade skrivit det där..

Svar: Du kan ju adda mig på msn om du vill? [email protected]

Comments
Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback