@ Talkin 2 you guys

JulieJulieJulie.

Postat av: julie

hahahhahahaa du vet var jag bor ... åh va läskigt, seriöst,?! du skrev om dans skolan förra kapitlet -.-' och jag har sett hur du har kommenterat jasmines blogg hela veckan o.O

2011-07-22 @ 02:24:28
Postat av: julie

och gumman du kan ju säga vart du bor så att jag kan komma och säga det face2face eftersom det är vad du vill ? :)

 

Svar: Ja, jag har kommenterat waytobieber då och då, men inte hela veckan. Men du fattar ju inte, jag började med min novell INNAN jag började läsa waytobieber, jag började läsa den när hon var på typ.. 15 kapitlet, och då hade jag redan börjat på min. Visst, jag bor i Nynäshamn/Nynäsgård, jag kan ju möta dig vid tågstationen om du vill. :)

Haha, nej men seriöst.. Julie, börja inte anklaga folk för du ser ju själv att du är den ända som tycker så. ''/


Comments
POSTAT AV: bieberdrug.blogg.se - Novellblogg om Justin Bieber

Alltså, seriöst. Hur orkar hon.

POSTAT: 2011-07-22 / KLOCKAN: 12:22:23 / URL: http://bieberdrug.blogg.se/



POSTAT AV: Jossan

alltså hur orkar du hålla på julie? hon säger att hon började skriva på sin blogg innan hon började läsa waytobieber. om du tror att hon härmar waytobieber så sluta läs den här novellen då? btw varför går du in på den här bloggen om du tycker att hon bara härmar andra??? så lägg av julie, hon får skriva precis vad hon vill det behöver inte du lägga dig i.

------------------------------------------------

btw, jag tycker du skriver awesome! din blogg är bäst! :D

POSTAT: 2011-07-22 / KLOCKAN: 13:55:59 /



POSTAT AV: Jossan

alltså hur orkar du hålla på julie? hon säger att hon började skriva på sin blogg innan hon började läsa waytobieber. om du tror att hon härmar waytobieber så sluta läs den här novellen då? btw varför går du in på den här bloggen om du tycker att hon bara härmar andra??? så lägg av julie, hon får skriva precis vad hon vill det behöver inte du lägga dig i.

------------------------------------------------

btw, jag tycker du skriver awesome! din blogg är bäst! :D

POSTAT: 2011-07-22 / KLOCKAN: 13:56:55 /



POSTAT AV: Anonym

ja läser också waytobieber men de är inte fn ett dugg lika ?!?! vart fick hon de ifrån ?

POSTAT: 2011-07-22 / KLOCKAN: 18:25:10 /



POSTAT AV: Stina

sv; tack ! detsamma :D

POSTAT: 2011-07-22 / KLOCKAN: 18:43:15 / URL: http://stinajohanssons.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

Jag ska söka upp den där Julie och ge henne en box i nyllet..

POSTAT: 2011-07-22 / KLOCKAN: 19:34:21 /



POSTAT AV: den REDIGA julie..

asså vafan , jag har INTE skrivit det här?! :S jag kollade på historik efter jag hade haft mina vänner här och så såg jag allt detta, jag har inte skrivit detta och det måste va någon av mina så kallade "vänner" som har skrivit in det och tagit mitt namn... seriöst du är ingen copycat och jag läser både din och waytobieber och du skriver inte alls samma sak.. förlåt så mycket om du har blivit ledsen över detta , och förlåt för att du blev anklagad över något du inte gjort .. :( jag förstår om du inte tror mig men jag va tvungen att skriva detta istället för att inte bry mig om det , sryy..

POSTAT: 2011-07-23 / KLOCKAN: 13:05:46 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback