@ Dreams Do Come True (AVSLUTAD)

Kapitel 35 - Love

''Slog du just mig med den där saken?'' Frågar jag och pekar på den. Hon nickar med ett leende och precis då känner jag ännu ett slag mot ryggen, fast lite mjukare. Jag vänder mig om och möts av Justin som kollar på mig med ett leende på läpparna och med en kudde i handen.
''Ni ska få'' säger jag och lägger armarna i kors. ''Så kan det gå'' säger Mary med ett leende.
''Jag försöker bara komma någonstans med eran romans, såhär kan ni ju inte sitta om ni vill komma nånstans med den! Gå ut på en dejt eller hyr ett hotellrum'' säger jag med ett creepsmile mot dom båda två.
Dom himlar med ögonen och vänder sig mot tvskärmen.
''Choklad?'' Frågar jag och öppnar min chokladkaka och blickarna vänds mot mig.


MARY'S PERSPEKTIV:
''Upp och hoppa! Vi ska till stranden!'' Ropar Justin. Jag drar täcket över huvudet och försöker somna om.
När jag nästan nått sömnen hörs en duns och jag håller för öronen. Jag vänder mig om och där står Justin med sin iPhone och kollar oskyldigt på mig.
''Den fick en spricka i rutan'' säger han sorgset och jag brister ut i skratt. ''Tami är och shoppar själv eftersom att du sov, så du och jag ska gå till stranden!'' Säger han glatt.
''Sure'' säger jag och reser mig upp ur sängen. Jag går fram till min garderob och tar ut en lila bikini och ett par vita shorts, sen tar jag med kläderna in på badrummet.
Jag drar av mig pyjamasen, lägger den i tvätten och drar sen på mig bikinin och shortsen. Jag tar på ett par silvriga örhängen och sätter upp håret i en slarvig tofs. Jag lämnar badrummet och utanför står Justin.
''Måste du alltid skrämma mig sådär?'' Mumlar jag. Han skrattar och räcker mig ett par svarta solglasögon.
Jag tar emot dom och tar på mig dom. Han tar på sig sina solglasögon som ser ungefär likadana ut.
Vi går ner till hallen och drar på oss våra skor, öppnar ytterdörren och börjar gå mot stranden.
När vi kommit till stranden stannar Justin upp och kollar på mig. Jag kollar lite förvirrat på honom.
''Vad stirrar du på?'' Frågar jag med ett skratt.
''Bara på hur vacker du är'' säger han med ett leende och ett leende formas på mina läppar också.
Hans ansikte närmar sig mitt och våra läppar möts i en kyss. När den avslutas ler vi båda stort och ser säkert skitroliga ut.
''Tänk om.. Någon paparazzi tog kort?'' Frågar jag.
''Nja, jag tror inte det. Jag ser inga iallafall'' säger han med ett leende och lyser upp.
''Vadå?'' Frågar jag och kollar förvirrat på honom.
''It's time to swim!'' Säger han och tar upp mig i hans famn.
''Nej Justin! Snälla släpp ner mig!'' protesterar jag men inser att det inte är någon idé.
Han stannar längst ut på bryggan och ler stort mot mig. ''Snälla, släpp ner mig'' försöker jag.
''Okej, jag ska släppa ner dig'' säger han med ett leende. Jag pustar ut och innan jag hunnit reagera har jag hamnat i vattnet. ''Vänta bara!'' Ropar jag och börjar klättra upp för stegen igen.
*
Jag sätter mig i soffan bredvid Justin och lägger huvudet på hans knä. Han drar med sina fingrar i mitt hår.
Är vi tillsammans nu? Betydde den här kyssen lika mycket för han som den betydde för mig, eller såg han det bara som ett misstag?
''Vad betyder jag för dig?'' Frågar jag och när jag frågat det biter jag mig i läppen. Varför frågade jag?
''Allt'' säger han och jag vänder mig förvånat om mot honom.
''Vad betyder jag för dig då?'' Frågar han med ett leende och kollar på mig.
''Allt'' säger jag med ett leende och lägger mig på hans knä igen.
Fotsteg närmar sig och snart sitter Tami framför mig.
''Bästa dagen ever! Jag träffade en kille som hette Jonas, han var så söt och han bad om mitt nummer! Vi drack cola, shoppade tillsammans och hade så kul!'' Säger hon och fortsätter snacka.
''Tami! Andas!'' Säger jag och skrattar.
Hon tar ett djupt andetag och kollar först på mig och sen på Justin. Hon ler stort och höjer på ögonbrynen.
''Är ni tillsammans nu?'' Frågar hon.
''Japp'' säger Justin glatt.
''Äntligen! Grattis!'' Säger hon högt och ler mot oss båda två.
''Fast vi kanske ska vänta lite med att berätta det för media och allt?'' Föreslår Justin. Jag sätter mig upp normalt i soffan och nickar.
''Ni är käääääääära!'' Säger Tami och börjar göra sin galna glädjedans.
Jag och Justin brister ut i skratt och han flätar sin hand i min.

Så, äntligen!
Kommentera så kommer det en lång del sen! :)

UPDATE: Det kommer en lång sen om ni kommenterar, kommenterar ni MYCKET så kommer det också 4 chapters imorgon! :)

Comments
POSTAT AV: elena

alltså jag vill ha mer fortsätt. den är as bra så jag inte kan vänta haha

POSTAT: 2011-07-15 / KLOCKAN: 14:40:36 / URL: http://myjustinstorys.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

meeeer ! :D

POSTAT: 2011-07-15 / KLOCKAN: 16:19:50 /



POSTAT AV: Hej

Mer mer !

POSTAT: 2011-07-15 / KLOCKAN: 18:07:02 /



POSTAT AV: Steffi xD

As bra :D vill veta lite mer on den där Jonas :p ^^

POSTAT: 2011-07-15 / KLOCKAN: 21:47:21 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback