@ Dreams Do Come True (AVSLUTAD)

Kapitel 57 - The Weird Plan (DEL 2)

Ryan suckar. ''Jag säger såhär, det är ditt val men det kan påverka ditt kändisliv'' säger han och kollar allvarligt på mig.

Jag nickar. ''Du har rätt, vi väntar med det'' säger jag och dricker upp min juice.

Jag reser mig från bordet och går upp i hotellkorridoren där jag ser Mary sitta och skratta utanför Alfredo och Ryans rum. Jag sätter mig ner bredvid henne med ett leende på läpparna.

''Vad är det som är så kul?'' Frågar jag med ett leende och hon kollar på mig och tar ett djupt andetag.

''Jag såg precis Alfredo i bara kalsonger'' säger hon och jag börjar skratta med henne.


MARY'S PERSPEKTIV:

Justin hade gått på en intervju hos Ellen DeGeneres för tio minuter sen och om 5 minuter ska det sändas live på tv:n.

Jag sätter mig ner i soffan och byter till rätt kanal och börjar kolla på reklamen.

När den äntligen är slut börjar programmet och Justin sätter sig ner i en brun fåtölj mittemot Ellen.

''Välkommen Justin!'' Säger Ellen och ler stort. ''Tack Ellen!'' Säger han och ler stort tillbaka.

Publiken tystnar efter en liten stund och Ellen harklar sig.

''Hur är det med dig?'' Frågar hon. ''Det är super med mig!'' Säger han och hon nickar.

''Kul att höra! När släpps ditt nya album?'' Frågar hon och han flinar. ''Om en månad ungefär''.

Hon nickar. ''Det längtar vi nog alla efter!''

 

*

När intervjuns slut närmar sig börjat hon prata om mig.

''Så.. Är du och Mary verkligen ett par nu?'' Frågar hon och han nickar. ''Ja, det är vi'' säger han med ett leende och jag ler stort.

 

JUSTIN'S PERSPEKTIV:

När jag kliver in på mitt, Marys och Kennys hotellrum står Mary i hallen och ler brett.

Jag drar av mig skorna och går fram och kysser henne.

 

MARY'S PERSPEKTIV:

Justin drar på sig sina skor och lämnar hotellrummet. Jag höjer på ögonbrynen och drar på mig mina svarta ballerinaskor. Jag tar min väska och börjar springa efter honom.

När jag kommer ut ur hotellet får jag syn på honom. ''Justin!'' Ropar jag och fortsätter gå snabbt efter honom.

Han ökar takten och jag höjer på ögonbrynen igen. ''Men Justin, snälla stanna!'' Ropar jag och han stannar. Jag skyndar mig fram till honom och kollar frågande på honom.

''Förlåt'' mumlar han och kollar ner i marken. ''Varför gick du? Vad är fel?'' Frågar jag och han suckar utan att säga något.

''Justin, snälla berätta för mig''.

 

JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Hon vill att jag ska berätta för henne. Men jag kan ju inte säga typ: Gift dig med mig!

Jag biter mig i läppen och försöker komma på något att säga.

 

MARY'S PERSPEKTIV:

Jag kollar in i hans ögon i hopp om att få något svar. Han tar ett djupt andetag innan han öppnar sin mun.

''Jag vill ta ett steg längre med vårat förhållande''.


Omg, vad ska hon säga? :o (Vet att kapitlet blev rätt kort men om jag sätter ihop delarna blir det ju ungefär som ett kapitel) :)

 

 


Comments
POSTAT AV: Olivia Beadles.<3

Meer <3 Om det är något kapitel där Christian Beadles med i kan väl han bli kär i en tjej vid namnet Olivia? xD Nejmen, ÄLSKAR din novell, bästa noveller ever! <3

POSTAT: 2011-07-24 / KLOCKAN: 21:26:47 /



POSTAT AV: emma

nyss suttit och läst ALLA kapitlen.. SÅ SJUKT GRYMT JÄVLA BRA! ääääälskar novellen, och nu längtar jag så gryyymt mycket efter nästa del! mermermer!

POSTAT: 2011-07-24 / KLOCKAN: 21:54:43 / URL: http://ejhl.bloggplatsen.se



POSTAT AV: bieberdrug.blogg.se - Novellblogg om Justin Bieber

Braaaaaaaaa :D

POSTAT: 2011-07-24 / KLOCKAN: 21:59:31 / URL: http://bieberdrug.blogg.se/



POSTAT AV: EBBA

ÄLSKAR NOVELLEN!

POSTAT: 2011-07-24 / KLOCKAN: 22:35:16 /



POSTAT AV: Johanna

mer mr :d

POSTAT: 2011-07-24 / KLOCKAN: 23:32:26 / URL: http://johannaviveca.blogg.se/



POSTAT AV: Noelle & Kajsa

Du är grym på att skriva noveller , läs gärna våran , precis börjat :D

http://justinbieberstoryss.bloggplatsen.se/

POSTAT: 2011-07-24 / KLOCKAN: 23:53:24 / URL: http://justinbieberstoryss.bloggplatsen.se/



POSTAT AV: Anonym

meeeeeeeeeeeer!

POSTAT: 2011-07-25 / KLOCKAN: 01:59:12 /



POSTAT AV: Steffi xD

skit bra asså ! :D

POSTAT: 2011-07-25 / KLOCKAN: 11:10:45 /



POSTAT AV: Anonym

VI VILL HA MER NU! ):

POSTAT: 2011-07-25 / KLOCKAN: 13:04:45 / URL: http://jbiieberstory.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback