@ Talkin 2 you guys

Ni frågar, jag svarar.

1: vad är det för typsnitt på kommentar-texten? :)
Svar: Ärligt talat så har jag ingen aning, det var inte jag som gjorde designen. :)
2: Hur många besökare har du om dagen?
Svar: Oftast runt 100 stycken :)
3: Hur gammal är du?
Svar: Ifall jag måste vara ärlig så är jag 12. Jag fyller 13 den 26 oktober!
4: Vad heter du?
Svar: Jasmine :)
5: o du måste välja, väljer du att äta en larv eller äta en snigel? :D
Svar: Haha åh! Fick jag välja skulle jag inte äta nåt utav det, men om jag var tvungen skulle jag nog ta snigel.. D:
6: Din novell är jättebra, och du läser massa noveller om dagen Sis, men villken är din favorit novell? =)
Svar: Tack syrran! Min favoritnovell är waytobieber.blogg.se :)
7: Vilka novellbloggar följer du?
Svar: Väldigt många! Men dom bästa är waytobieber.blogg.se, stuckinthebieberstory.blogg.se, biebzstory.blogg.se, biebertime.blogg.se och timeforbieber.blogg.se :)
8: Vad tycker du om Jelena? :)
Svar: Först avskydde jag tanken på Jelena. Jag blev ledsen över att Justin skaffat tjej, och just Selena Gomez. Jag kallade henne Slyna eller Slutlena, jag vet att det var dumt. Men nu har jag lärt mig att acceptera det :)
Är Justin glad så är jag också glad, det är det beliebers är till för!

9: det här kanske låter lite fånigt men det är ganska många som skriver swag och jag undrar om du vet vad det betyder//michaela
Svar: Nej det är inte fånigt! Swag står för ''Stil''.
10: Vad ger dig inspiration till ditt skrivande?
Svar: Jag har alltid gillat att skriva, och så blir jag ännu gladare av alla kommentarer! :)
11: Är detta din enda novelblogg?
Svar: Nej, jag har två andra också. Men dom är fett random.. Hahah, justinbiebznovell.blogg.se och justindrewbiebeer.blogg.se :)
12: Kan du tipsa några novelbloggar som du följer?
Svar: Jag har skrivit några stycken på en annan fråga där uppe! :)
13: Har du skrivit andra noveller?
Svar: Japp, på dom andra novellbloggarna jag skrev ovanför :)
14: Hur länge har du varit ett Jb fan?
Svar: Om jag ska vara exakt så har jag varit ett JB fan sen 13 september 2009 :)
15: Varför började du skriva en novell om Jb?
Svar: Först tyckte jag bara det var roligt att läsa andras noveller om JB, men sen tyckte jag att det skulle vara coolt att testa! :)
Tack för frågorna och hoppas ni blev nöjda med svaren! :D

Comments
POSTAT AV: Anonym

whaaat, skriver du justindrewbiebeer bloggen? Älskar den, haha! :d



Och om du har samma stil som mig heter den Tahoma :D

POSTAT: 2011-07-08 / KLOCKAN: 21:18:35 / URL: http://jbiieberstory.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback