@ Dreams Do Come True (AVSLUTAD)

RÖSTA PÅ JUSTIN!!

Jag hinner inte skriva någon del, förlåt. Mitt tåg går om 20 minuter. Men istället tänkte jag be er rösta på Justin!
Justin är nominerad till "The Do Something Awards". Prisutdelningen är för unga människor som har bidragit till att göra en skillnad för andra och det har Justin verkligen gjort. Han har gjort en musikvideo till sjuka barn över världen med låten ''Pray''. Han har samlat in över $150,000 till Buffalo. (New Yorks sjukhus för kvinnor och barn). Han jobbar också med orginisationen Pencils of Promise för att hjälpa till att bygga skolor och och utöka möjligheterna för riktig tjänst till utbildning. Han donerar bort $1 per såld biljett från sin konsert till orginisationen. Justin förtjänar verkligen det här priset, så jag har röstat på han. Du måste skapa en användare för att rösta på honom, men det tar inte lång tid och det är helt gratis. RÖSTA HÄR!! :)
Dom andra som är nominerade till priset är Black eyes peas, Adam Lambert, Lady Gaga, Nick Jonas & Linkin Park.


Comments
POSTAT AV: ida

Hej! Fin blogg :)



Kika gärna in på min där du kan läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

POSTAT: 2011-07-21 / KLOCKAN: 11:04:42 / URL: http://idas.myshowroom.se



POSTAT AV: Martin

Är du en person som alltid vet vad som ska köpas i present? Jag behöver tips på bröllopspresent!!!

POSTAT: 2011-07-21 / KLOCKAN: 11:24:01 / URL: http://edgeman.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback