@ Talkin 2 you guys

SNEAK PEAK

Här kommer en liten sneak peak till nästa kapitel som kommer upp senare om ni kommenterar!


''Vad menar du?'' Frågar jag och kollar frågande på honom.

Jag ser att han biter sig hårt i läppen. ''Inte här, kom'' säger han och drar med mig in på vårat hotellrum igen.

Jag ger han en frågande blick och han öppnar sin resväska och verkar leta efter något.

''Vad letar du efter?'' Frågar jag och han ler stort och håller något bakom ryggen.

Mitt hjärta slår snabbare och jag fortsätter kolla frågande på honom. Han sätter sig på knä framför mig och tar ett djupt andetag och jag spärrar upp ögonen.


Comments
POSTAT AV: josefine

as bra ! men du jag undrar hur lång denna novellen kommer vara? liksom blir det massa till eller typ 10? för ajg gillar denna novellen sjukt mkt så jag tycker att det ska vara många till, men ändå inte så många så att du förstör novellen för att den blir liksom lite som de andra novellerna som är så jätet långa, men bara tips :p as bra novell !<3

POSTAT: 2011-07-24 / KLOCKAN: 23:58:22 / URL: http://purpleninjastorys.blogg.se/



POSTAT AV: bieberdrug.blogg.se - Novellblogg om Justin Bieber

mer mer mer mer mer merrrrrrrrrrrr:D

POSTAT: 2011-07-25 / KLOCKAN: 00:59:38 / URL: http://bieberdrug.blogg.se/



POSTAT AV: Ebba

OMG, MERRR!!!

POSTAT: 2011-07-25 / KLOCKAN: 09:18:14 /



POSTAT AV: Sabbe

Oooh, hon mååååste säga ja annarsblir det PINSAMT.. :D

POSTAT: 2011-07-25 / KLOCKAN: 14:56:24 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback