@ Talkin 2 you guys

Svar till Josefine ♥

Postat av: josefine

as bra ! men du jag undrar hur lång denna novellen kommer vara? liksom blir det massa till eller typ 10? för ajg gillar denna novellen sjukt mkt så jag tycker att det ska vara många till, men ändå inte så många så att du förstör novellen för att den blir liksom lite som de andra novellerna som är så jätet långa, men bara tips :p as bra novell !<3

Svar: Tack så jättemycket! :) Tyvärr så är novellen snart slut och kommer vara runt 60-70 chapters :( men jag har bestämt mig för att börja på en ny novell när den här är slut så jag hoppas du kommer gilla den andra novellen lika mycket och stannar kvar :D

Nu ska jag sova för jag ska upp rätt tidigt imorgon, ska försöka skriva ett kapitel till er innan jag åker in till stan och handlar annars kommer det 2-3 chapters när jag kommer hem, Puss!


Comments
Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback