@ Talkin 2 you guys

Svar till Julie.

Julie skrev: men omg, copycat. du skriver ju typ exakt som www.waytobieber.com gör.. asså seriöst om du inte har en egen fantasi så vf skriver du en novell ?-.-
Svar: För det första har jag inte skrivit av Waytobieber ett enda dugg. Visst, det är en bra novellblogg men jag hatar copycats så varför skulle jag skriva av henne? Jag har min egen fantasi och har alltid velat skriva en novell där hon söker till en dansskola osv, förresten började jag med novellbloggen INNAN jag började läsa waytobieber, nu får du faktiskt ge dig. Kom inte och anklaga mig innan du ens frågat mig! Jag har kollat upp din IP och vet var du bor, så du kan ju komma och säga det face to face istället? :)
Ge dig nu, seriöst. -.-'

Kapitel 52 är nedanför förresten men jag känner att jag behöver en liiiiten paus från bloggen efter det här anklagandet, att folk ens orkar nu för tiden.

Comments
POSTAT AV: Gabbi

jag tycker inte du ska bry dig! Väldigt många har klagat på novellbloggar att dem härmar waytobieber för att dem har en dans skola osv men kom igen OCH?! Om man ska klaga på att folk har samma grund till storyn så skulle ju ingen vara ifred! Om du hade kopierat texten osv då är det en annan sak men att du kopierar för dansskola är BULLSHIT ;)

POSTAT: 2011-07-22 / KLOCKAN: 00:43:37 /



POSTAT AV: Anonym

Men guuuud, din novell är INGET som hennes?

Det var ju förfan inte hon som började med hela dansskolsgrejen? Följer båda era noveller & ni skriver inte likadant. inte alls.

Så jäkla patetiskt att ens säga så.



ta inte åt dig (:

POSTAT: 2011-07-22 / KLOCKAN: 01:08:18 /



POSTAT AV: julie

hahahhahahaa du vet var jag bor ... åh va läskigt, seriöst,?! du skrev om dans skolan förra kapitlet -.-' och jag har sett hur du har kommenterat jasmines blogg hela veckan o.O

POSTAT: 2011-07-22 / KLOCKAN: 02:24:28 /



POSTAT AV: julie

och gumman du kan ju säga vart du bor så att jag kan komma och säga det face2face eftersom det är vad du vill ? :)

POSTAT: 2011-07-22 / KLOCKAN: 02:27:23 /



POSTAT AV: RT

Alla vet ju att det var WayToBieber som typ började med dansskolan och så, men det gör väl inget att en annan blogg skriver så fast på ett annat sätt? Jag tycker inte att du kopierar och tror inte heller att dom andra förutom Julie tycker det heller :) Ta inte skit från andra för dom vill bara att du ska bli ledsen och så men du skriver hur bra som helst och försätt så :D

POSTAT: 2011-07-22 / KLOCKAN: 10:16:51 /



POSTAT AV: Nathalie

Asså, hon skrev fan om dansskolan, innan hon ens börjat läsa novellen Way To Bieber. Och, haru problem med denna blogg, så ta och stick ifrån sidan, och sluta läsa novellen då. Och det är bara jävligt omoget att du håller på sådär. Deras noveller kanske har en gemensam sak , "EN DANSSKOLA. " Bara för det betyder det inte att hon har kopierat, det är fan 2 Olika saker !? Och hon har fan en egen fantasi ? Alla har en egen fantasi. OOOO Ägd? -.- Jävla Missfoster, Gå och tryck upp din data i din fucking röv.

POSTAT: 2011-07-22 / KLOCKAN: 22:04:31 / URL: http://nathanahlen.blogg.se/



POSTAT AV: Kajsa

POSTAT: 2011-07-23 / KLOCKAN: 12:55:42 / URL: http://m



POSTAT AV: Kajsa

Hej! Jag har bara läst dem två första kapitlena än så länge, och jag tycker inte att dem liknar waytobieber jättemycket. Det är många som skriver om dans och det är inte konstigt. Däremot är det sjukt likt another cinderella story, du har till och med tagit namnen, bilen osv? Det kanske ändras senare, jag har ju som sagt var inte läst allt än :) Men jag hoppas att det inte blir exakt som filmen?



//Kajsa :D

POSTAT: 2011-07-23 / KLOCKAN: 12:58:12 / URL: http://minanovelller.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback