@ Talkin 2 you guys

Uppdateringen ikväll

Uppdateringen ikväll kommer suga stenhårt för jag ska umgås med min mamma. Det är typ första gången det bara är jag och hon hemma, det brukar alltid vara småungar som skriker, haha. Men jag ska försöka skriva ett chapter inatt, vi får se hur det blir. :)
Och så vill jag tacka till alla fina kommentarer och för att ni ens läser bloggen :)
Det var nån som bad mig skriva ner alla Bieber noveller jag följer och det ska jag också göra senare/inatt.

Ta hand om er så kommer det nog nått inlägg senare! :)♥

Comments
POSTAT AV: bieberdrug.blogg.se - Novellblogg om Justin Bieber

Längtar redan till nästa kapitel ♥

POSTAT: 2011-07-26 / KLOCKAN: 22:31:01 / URL: http://bieberdrug.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback