@ Dreams Do Come True (AVSLUTAD)

Kapitel 15 - Hello Stratford!

TIDIGARE:
När filmen är slut lämnar vi biosalongen och börjar gå mot huset igen. ''Vad tyckte du?'' Frågar han och ler.
''Det var den bästa filmen jag sett Justin'', ler jag tillbaka. Han kollar på mig och lyser upp. ''Tycker du verkligen det?''
''Det gör jag'', ler jag och vi kliver in i huset. Jag drar av mig skorna och går ut i köket. Klockan visar halv tio.
''Vi ses imorgon'', ler jag. ''Det gör vi'', ler Justin tillbaka och omfamnar mig i en kram. När han släpper taget springer jag upp för trappan och in på mitt rum där jag möts av Chloé som läser en bok.

Vi kommer fram till flygplatsen. Jag, Justin, Ryan och Kenny. Kenny var tvungen att följa med ifall det kommer massa galna fans.
''Jag måste ha en tidning eller nåt att läsa på flyget'', flinar Justin.
''Jag med!'' Säger jag och Ryan samtidigt. Vi skrattar och går in på någon affär. Vi letar runt i affären en liten stund och får sedan syn på en massa tidningar, och flera stycken med Justin på som omslag! Jag tar upp en med Justin på och läser lite på framsidan. ''Jag tar den här, lätt'' skrattar jag och börjar gå mot kassan.
Justin tog en annan tidning med han på som omslag och Ryan tog en med Usher. Vi betalar och går sedan ut på flygplatsen.
''Checka in era väskor, vi måste på planet nu'', flinar Kenny och kollar på oss. Vi nickar och lägger våra väskor på bandet och ser hur dom åker iväg. Sedan kliver vi på flygplanet och jag hamnar bredvid Justin, och Ryan hamnar bredvid Kenny.
''Hur lång tid tar det att åka?'' Frågar jag med ett leende och lägger tidningen i knät.
''Ungefär 7 timmar'', flinar Justin och jag ger ifrån mig en trött suck.
''Spänn fast säkerhetsbälterna, vi lyfter strax!'' Ropar en kvinna ur högtalarna och vi gör som hon säger.
Efter en stund lyfter vi och när vi kommit upp i luften får jag panik.
''Vad är det?'' Frågar Ryan och ger mig en konstig blick.
''Jag har aldrig flygit förut!'' Säger jag och darrar. Justin knäpper upp mitt bälte. ''Vad gör du?!'' Utbrister jag.
Han skrattar. ''Man brukar knäppa upp det när man har kommit upp i luften'', flinar han.
Jag nickar och börjar bläddra i tidningen. Jag stannar på en sida där jag ser mig själv, hålla hand med Justin när vi sprang från paparazzis!
''Justin!'' Säger jag med lite smått panik och räcker honom tidningen. Han kollar på bilden och sedan på mig med uppspärrade ögon.
''Justin Bieber sågs gå från en resturang mot en biograf igår kväll med Mary Jansen. När dom skulle springa ifrån paparazzis tog dom varann i handen'', läser jag högt.
''Kan det betyda nåt?'' Fortsätter Justin.
Jag tar ett djupt andetag och stänger tidningen, sedan lutar jag mig bak mot sätet och stänger ögonen.
''Mary, vakna!'' Säger Justin och jag öppnar ögonen. ''Vi ska strax landa'', flinar han. Jag spärrar upp ögonen och spänner fast bältet igen. ''Nu landar vi!'' Ropar kvinnan ur högtalarna och jag håller för öronen för att inte få lock.
När vi landat kliver vi ur flygplanet och börjar leta efter våra väskor. Efter ett tag hittar vi dom och lämnar flygplatsen. När vi kommer ut möts jag av ett mörker. ''Oj, vad är klockan här egentligen?'' Säger jag medans vi hoppar in i en taxi som ska köra oss till Justins mormor och morfar.
''2 på natten'', flinar Justin. ''Oj..'' Säger jag förvånat..
Vi stannar utanför ett stort vitt hus och Kenny hjälper mig ut. ''Tack!'' Ler jag och tar ut min väska. När vi kommer närmre huset blir jag en aning nervös. Tänk om dom inte gillar mig alls och kastar ut mig! Kenny sliter upp dörren och springande fotsteg kommer närmare och snart står en liten flicka framför oss.
''Justin!'' Ropar hon och kramar hans ben. Justin tar upp henne i sin famn. ''Hej Jazmyn'', ler han och pussar henne på kinden. ''Ryan!'' Utbrister hon sedan och hoppar från Justins famn till Ryan. Han flinar stort mot henne innan hon sedan hoppar till Kennys famn, sedan stirrar hon frågande på mig. ''Vad heter du?'' Frågar hon.
''Mary'', ler jag och hon kastar sig i min famn. Jag tar förvånat emot henne med ett leende.
''Hon gillar dig'', viskar Justin i mitt öra. Det han sagt fick mig att bli en aning stolt, jag ler stort.

Förlåt för kort del! Men jag mår inte så bra som sagt.. 3 kommentarer för nästa del! :)
Nästa del kommer imorgon och då får vi hoppas att jag mår bättre!


Comments
POSTAT AV: jennie

as gymt !!! <3 <3

POSTAT: 2011-06-27 / KLOCKAN: 18:44:28 /



POSTAT AV: sabbe

MER :D

POSTAT: 2011-06-27 / KLOCKAN: 22:26:39 /



POSTAT AV: Biebzdream -

Tack så jättemycket! jag är beroende av din!

Huum, du kan kommentera bloggen hur du vill ha den, vilka färger, bildern och så och sedan ska jag fixa den så snabbt som möjligt! mitt photoshop har nämligen typ gått "sönder" men min pappa skulle försöka fixa den snart! :D

POSTAT: 2011-06-27 / KLOCKAN: 23:51:45 / URL: http://biebzdream.blogg.se/



POSTAT AV: Biebzdream -

Okej, då vet jag ungefär hur jag ska göra! :D

POSTAT: 2011-06-28 / KLOCKAN: 02:05:52 / URL: http://biebzdream.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback