@ Talkin 2 you guys

Beslutsångest...

Hej på er!

Vad tycker ni om den här novellen? Svara helt ärligt! Vet ni vad? Jag har redan påbörjat nästa novell.. Det är alltid såhär! När jag väl börjar på en ny novell, så känns den inte riktigt bra nog? Nästa som jag redan har skrivit på papper på svenskalektionerna i skolan verkar.. Så mycket bättre! Uppdateringen lär också bli bättre eftersom att jag skriver på den i skolan också. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu.. Vill ni att jag fortsätter på den här så gör jag det, eller vill ni ha ett riktigt långt kapitel? Ett långt kapitel i 2 delar och sen nästa? Eller nästa direkt? It's up to you. Snälla hjälp mig nu vet verkligen inte vad jag ska göra... Kram.

Comments
POSTAT AV: Michelle

Du kan ju skriva klart den här typ ett långt kapitel sen börja på en ny :P

POSTAT: 2011-11-13 / KLOCKAN: 17:05:46 / URL: http://mikkiwince.blogg.se/



POSTAT AV: Smurfen

Jag älskar den! Du kan ju göra två delar av en del typ... För då blir det ju mer spännande...

POSTAT: 2011-11-13 / KLOCKAN: 17:15:55 /



POSTAT AV: Jenny

jag tycker att du ska börja på en ny om du känner för det! :)

POSTAT: 2011-11-13 / KLOCKAN: 17:19:46 /



POSTAT AV: e

Jag tkr novellen på din andra blogg är bättre (a)

Men det skulle vara kul om du gjorde två delar sen den nya, för denna är också riktigt bra !

POSTAT: 2011-11-13 / KLOCKAN: 17:40:06 / URL: http://eemilijaa.blogg.se/



POSTAT AV: Malin

Älskar den här novellen fortsätt skriv, du kan ju inte sluta skriva på den nu, nu vill man ju fortsätta veta den är as bra älskar den

POSTAT: 2011-11-13 / KLOCKAN: 17:55:26 /



POSTAT AV: Anonym

Gör en lång del som avslut och börja på en ny?

Eller så gör du som du vill för du måste liksom ha gnistan när du skriver så att det inte blir för tråkigt för dig att skriva ;)

POSTAT: 2011-11-13 / KLOCKAN: 18:03:03 /



POSTAT AV: Lovisa

Börja snälla inte på en ny den här är ju jätte bra!!!! Sitter och typ hoppar av längtan när jag har läst klart det nya kapitlet!! det är så himla bra:D♥♥♥♥♥♥

POSTAT: 2011-11-13 / KLOCKAN: 18:18:54 / URL: http://beccaochlollo.blogg.se/



POSTAT AV: Malin

Älskar den här novellen fortsätt skriv, du kan ju inte sluta skriva på den nu, nu vill man ju fortsätta veta den är as bra älskar den

POSTAT: 2011-11-13 / KLOCKAN: 18:26:44 /



POSTAT AV: Felicia<3

jag ÄLSKAR den här novellen! du får inte sluta med den! du måste skriva klart den och SEN börja på en ny :D<333

POSTAT: 2011-11-13 / KLOCKAN: 18:51:24 /



POSTAT AV: Justbiebz

Börja på en ny om du känner för det :D

POSTAT: 2011-11-13 / KLOCKAN: 19:15:29 /



POSTAT AV: Liiz

Jag älskar denna men avskuta den om du känner för det? men jag vill gärna att du fortsätter med denna!

POSTAT: 2011-11-13 / KLOCKAN: 19:37:41 /



POSTAT AV: smilla

Skriv klart denna sen kan du börja på nästa ;P

POSTAT: 2011-11-13 / KLOCKAN: 20:55:05 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback