@ Talkin 2 you guys

Svar på tal

UPDATE: Min andra novellblogg heter; Justinbiebznovell.blogg.se


Hej på er!

Jag har fått många frågor om varför jag inte uppdaterar på min andra novellblogg, och det är pågrund av tidsbrist. Dessutom sitter jag vissa dagar i flera timmar och planerar en sagolinje ungefär. Jag tänker mig exakt i huvudet hur den ska bli så att den inte blir helt förstörd. Men jag kommer att uppdatera på den så snart som möjligt, när jag finner lugn och ro och bara kan sitta och skriva. Jag har fyra syskon som springer runt i lägenheten och skriker som galningar, så det är rätt störande då man sitter och skriver ibland och då blir kapitlerna inte som jag tänkt mig! Men jag kommer uppdatera på den så snart som möjligt!

Comments
POSTAT AV: Sabbe

Vad heter din andra novellblogg? :)

POSTAT: 2011-11-21 / KLOCKAN: 16:20:48 / URL: http://sabiinaeklund.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback