@ You Changed My Life (AVSLUTAD)

Chapter 27 - because I Lied..



'' I miss those brown eyes ''

Skrev jag på Twitter. Det var flera veckor sen jag sist träffat Justin. Min mamma har bara blivit sämre.
Sam åkte redan första veckan hem till pappa, men jag stannade här.
Min moster, bryr sig inte så mycket.
Jag minns samtalet så väl...

- Va menar du hämta mig inte? frågade han ledset.
- Jag menar vad jag menar! suckade jag för femtioelfte gången.
- Såå... Du ljög? frågade han?
-Ljög om vad Justin? frågade jag förvånat.
- Ljög du när du sa att du älskade mig? frågade han.
- ja.. Jag ljög. Ljög jag till honom.
Jag måste stanna hoss min  mamma, men om jag älskar honom, borde jag gå?
- Jag tror dig inte! envisades han. Jag kunde höra låga snyftningar. vilket gjorde så att jag fällde några tårar.
- Bra.. för jag ljög där,. svarade jag innan jag klickade honom.

- JADIE! vrålae min moster från köket.
JA?! vrålade jag tillbaka, innan jag sprang ner till köket där hon sattmed ansiktet i händerna..
- Jadie,.. hon..
- Nej! viskade jag för mig själv.


Det hade nu gått veckor sen Jadie ringt och sagt att hon skulle stanna.
Det fick mig att villja gråta.
Jag hade varit i rummet i snart 2 veckor, bara gått ut när det var mat eller toa.
Ingen ducsh hade jag använt, så hela jag var helt flottig och äcklig..
- Justin! Ryck upp dig maan! Sa Ryan när han kom in i mitt rum hoss mormor och morfar.
- Gråt inte för spilld mjölk! Det finns många fiskar i havet! Nu går du upp, duschar, klär på dig och följer med mig och Chaz till parken!
Han hade rätt.
Jag gjorde som han sa, sen tog vi våra skateboards och kickade av mot skateparken.

Vi började åka ett tag tills jag såg 2 bekanta ansikten.
Jadie och joe..
Jag tänkte mig inte för när jag rpade .
- JADIE!! Jag hoppade av brädan och sprang från 2 chockade Chaz o Ryan till en minst lika chockad,
men lycklig adie.
- Oh Jadie du fattar inte hur mycket jag saknat dig! Mumlade jag när jag hade mina armar runt henne.
Sen, efter alla dessa dagar, timmar, VECKOR! Kunde jag äntligen pressa mina läppar mot hennes.



Sry att det nt kom nått tidigare, men har haft brainstop och försökt klura ut min egna nya novell ; ReadySB
Men nu är den här!

Comments
POSTAT AV: Jojjo

Awesome

POSTAT: 2011-09-20 / KLOCKAN: 08:02:26 /



POSTAT AV: Matti

OMFG! vad bra, det bara MÅSTE va tsm!<3 meeer!<3<3

POSTAT: 2011-09-20 / KLOCKAN: 08:25:22 / URL: http://mynovels.blogg.se/



POSTAT AV: Natttisss

Älskar det här kom igen vill läsa mer <3

är förälskad <3

POSTAT: 2011-09-20 / KLOCKAN: 15:17:39 /



POSTAT AV: Josefiiiiiin

grymt bra! :DD <3

POSTAT: 2011-09-20 / KLOCKAN: 18:34:40 /



POSTAT AV: Malin

Jätte bra!! Dom måste bli tillsammans igen! :) <3

POSTAT: 2011-09-20 / KLOCKAN: 18:42:21 / URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/



POSTAT AV: Angelika

hej :)

kolla gärna in min novellblogg och kommentera! :D



http://kaulitznoveller.blogg.se

POSTAT: 2011-09-20 / KLOCKAN: 20:32:57 / URL: http://kaulitznoveller.blogg.se/



POSTAT AV: Omg.

Sluta ta en jävla kinesisk hora och byt huvudroll?

POSTAT: 2011-09-21 / KLOCKAN: 21:44:12 /



POSTAT AV: Becca

Kom igen nuuuu!! xD

Har kollat in så mkt att jag kan nästan hela kapitlet utan till!: because I Lied "I miss those brown eyes"



ÄLSKAR DEN!!♥♥♥

POSTAT: 2011-09-22 / KLOCKAN: 15:24:56 /



POSTAT AV: Becca

typ miljonte gången jag kollar in på sidan idag xD

POSTAT: 2011-09-22 / KLOCKAN: 17:08:11 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback