@ Talkin 2 you guys

ETT KAPITEL.

Hörrni.

Jag har nu nått en punkt då jag inte har tid att skriva mer. På denna novell alltså. Så.... Jag kommer göra ett riktigt långt kapitel, det kommer vara ungefär lika långt som 5 stycken, och det kommer att bli det sista kapitlet på min nuvarande novell ''You Changed My Life''. Varför? Jo, för att jag har en riktigt grym idé till nästa och det känns som att denna bara dog ut! Idén jag har använder ingen. Det sista kapitlet dyker upp imorgon, för att det kommer ta så lång tid att skriva! But don't worry, kapitel 1 på nästa novell kommer också upp imorgon! :)

Comments
POSTAT AV: Felizia

Yaay! :D

POSTAT: 2011-09-24 / KLOCKAN: 21:20:39 / URL: http://onlyfellie.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

okay, tror att det blir bra :D

POSTAT: 2011-09-24 / KLOCKAN: 21:55:23 /



POSTAT AV: Nathalie

Men din förra var ju så bra <3

btw älskar sin novell <3

du är så jävla grym :)

POSTAT: 2011-09-25 / KLOCKAN: 09:14:37 /



POSTAT AV: Nathalie

Din förra var jättebra, men jag tror denhär nya kommer bli ännu bättre, låter helt jävla awesome! :D

POSTAT: 2011-09-25 / KLOCKAN: 10:13:38 / URL: http://nathasbiebernoveller.blogg.se/



POSTAT AV: Nathalie

Hahaha vi heter likadant :)

POSTAT: 2011-09-25 / KLOCKAN: 19:22:31 /



POSTAT AV: Anonym

Åh, den var så awesome juu :(



Men på den nya, skriv den typ mer detaljerad, och inte så snabbt fram. Mer verklighetstrogen typ. Oooooch kommer du välja hur tjejen ser ut eller kommer vi typ få rösta fram ngn?

POSTAT: 2011-09-25 / KLOCKAN: 19:40:31 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback