@ Talkin 2 you guys

Svar på frågestunden!

1:  du är en helt otorlig skrivare vad var det som fick dig att börja skriva? :)

Svar: Tack så mycket Rachel! :) Jag vet inte riktigt egentligen! Jag & mina kompis började i 6:an att skriva historier om killarna vi gillar. Hahah, sen dess har det bara flytit på:)

2: är du tsm med någon?i sånna fall, vad tycker den personen om bloggen?

Svar: Haha nej inte för tillfället. Men snart kanske! :)

3: När började du med musiken?

Svar: Jag har alltid älskat musik! Jag har dock medverkat i ett band sen september 2010, och sjunga har jag alltid älskat att göra:).

4: Vem är din idol förutom Justin?

Svar: Usher, Chris Brown, Lil' Wayne, Tyga, Beyonce, Rihanna, Demi Lovato och Selena Gomez! :) Kunde inte välja en, hahah.

5: Vilka novellbloggar följer du? (Skriv gärna många bra, har tråkigt haha)

Svar: Om du kollar bland ''länkar'' så hittar du alla novellbloggar jag följer! :)

6: Gillar du Demi Lovato? :D

Svar: Självklart! Jag älskar hennes röst och så är det hemskt det hon har gått igenom! Hon är stark!

7: var får du din insperation ifrån?

Svar: Oftast saker som har hänt på riktigt! :)

8: hur länge har du varit i ditt band?

Svar: Sen september år 2010 :)

9: kan du inte lägga upp en bild på dig själv?

Svar: Kan jag väl göra. Kom ihåg att du bad om det, det är ditt eget fel om du får mardrömmar inatt!!


10: hur gammal var du nu igen? :$

Svar: Hahah, jag fyller 13 den 26 oktober i år :)

11: vilka noveller läser du?

Svar: Alla som finns bland ''länkar'' :)

12: favorit låt? (ingen JB)

Svar: Hoppas det är okej att jag väljer tre! Lil' Wayne - How To Love, Chris Brown Ft. Tyga - Deuces och Demi Lovato - Skyscraper!

13: Hur började du att skriva på en ny del? Bara skriva eller tänka igenom hela delen först?

Svar: Ibland tänker jag igenom det, men ibland kör jag bara! :D

14: favorit tv serie? :)

Svar: The Big Bang Theory och Two And A Half Men! :)

15: vad heter erat band, om ni nu har skaffat ett "bandnamn"?

Svar: Haha självklart! Vi heter ''The Stalkers'', lång historia till varför:)

16: vad fick dig att börja skriva JB noveller?

Svar: Hahah, det började med att jag sökte på Justin Bieber på google bilder, jag klickade på en och kom till någon blogg! Det stod om någon tjej som åkte till Holland och såg Justin Bieber. Och jag tänkte: Vaa?! Är detta verkligt? Sen var det inget mer med det. Sen kollade jag igenom och hittade liknande sidor! Till slut fattade jag att det var noveller dem skrev, så jag började läsa dem och efter ett tag började även jag skriva! Tyckte det skulle bli kul, och det blev det! :)

17: har du något husdjur? :D

Svar: Haha japp! Jag har en katt som heter ''Tessalie'' men kallas för ''Tess''. Inte vi som bestämde namnet! :)

18: Kommer det någon ny novell när den pågående är slut?

Svar: Absolut! :D

19: har du twitter?!:D

Svar: Yess:) @Biiggestfan

20: favorit godis, lakrits, surt, choklad o.s.v?! :D

Svar: Choklad!! :D Hahah.

21: Kommer du fortsätta på novellen om Mary ngn gång? Den är min favorit :D

Svar: Jag har ingen aning! Om ni vill det? :) Saknar den också faktiskt! Haha.

22: favoritlåt av Justin?

Svar: Hm.. Svårt!! Pray och Born to be somebody :)

23: har du hans dvd och cds?

Svar: Jag har hans skiva ''My World 2.0''. Ska beställa hem dvd :)

24: vad skulle du göra om du träffade Justin?

Svar: Haha, jag har försökt intala mig själv att inte flippa ut! Jag ska försöka vara stencool och ba: Tja, kan jag få din autograf? Hahahah! Det skulle dock aldrig hända, skulle stå och skrika som en galning :]

25: om du fick fråga Justin en enda sak, vad som helst, vad skulle det vara?

Svar: Oj! Hm.. Vill du gifta dig med mig? Haha nä men ''Kan du lova att alltid fortsätta ha så bra kontakt med dina beliebers?'' :)





Comments
Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback