@ Talkin 2 you guys

JAG BRYR MIG INTE?!

Andra gången jag skriver om detta.. -.-

Är min blogg lik Neverletyougo.blogg.se? Okej, fine. Jag bryr mig inte om vad ni tycker, haters. Kollade igenom hennes novellblogg nu och den ända likheten jag hittade var att båda lider av blodcancer? WHAT THE FUCK?! Vill ni veta varför jag valde att skriva om att hon hade blodcancer/leukemi? Jo, för att min såkallade pojkvän lider av det! Skaffa er lite respekt. Skäms ni inte? Jag kommer iaf behandla er som ni behandlar mig nu. Visste inte ens om att den där novellbloggen fanns. -.-

Btw; Ni andra, ta inte åt er ♥

Kolla också in inlägget nedanför detta!

Comments
POSTAT AV: Anonym

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag visste inte hur det låg till! Jag förstår om du inte tycker att en ursäkt räcker, men du ska veta att jag har grymt dåligt samvete och att jag aldrig menat att såra dig!! Hoppas att du kan förlåta mig! Jag är ingen hater; jag gillar sättet du uttrycker känslor och sånt på!

Ännu en gång förlåt så hemskt mycket; känner mig idiotisk!

POSTAT: 2011-12-19 / KLOCKAN: 23:30:30 /



POSTAT AV: J

bra där, stå på dig!

Din novell är grym, kämpa på! :)

POSTAT: 2011-12-20 / KLOCKAN: 00:00:42 / URL: http://mystoories.blogg.se/



POSTAT AV: Mathilda

bra att du inte tar åt dig! din novell äger och älskar den sjukt mkt :D

POSTAT: 2011-12-20 / KLOCKAN: 01:13:29 /



POSTAT AV: Nour

sv; Hej Jasmine! jag är jätte ledsen jag visste inte hur det låg till! Jag har jätte dåligtsamvete ska du veta! Så jag säger förlåt. Tar inte du imot den har jag föll förståelse men ännu en gång jag är ledsen ocj skäms!

POSTAT: 2011-12-20 / KLOCKAN: 07:38:48 / URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/



POSTAT AV: Emilija med J.

jag såg en av kommentarerna igår, gick in på den bloggen och läste igenom novellen, den är inte ett dugg likt.



grymt bra novell, din asså !

POSTAT: 2011-12-20 / KLOCKAN: 14:16:04 / URL: http://eemilijaa.blogg.se/



POSTAT AV: Anna

du är grym, ta inte åt dig av sånt skit :)

POSTAT: 2011-12-20 / KLOCKAN: 14:58:51 / URL: http://liifeofannaa.blogg.se/



POSTAT AV: Josefin

Jag fick exakt samma kommentar på min blogg, förut. Jag tog inte åt mig det heller, jag hade hört talats om bloggen tidigare och då läst sådär första kapitlet men la sedan av. Så det är bra att du inte tar åt dig, och jag hade inte någon som helst aning om hur det låg till, hoppas du och han mår bra!♥ Din novell, är gryym ska du veta, kan inte bli bättre ♥

POSTAT: 2011-12-20 / KLOCKAN: 19:55:28 / URL: http://bieberisbeautiful.blogg.se/



POSTAT AV: Never let you go

Hej! Vi fick en kommentar på våran blogg där stog om detta och vi som driver bloggen har läst igenom HELA NOVELLEN och vi hitta inte så mycket likheter vi skrev även ett inlägg om ditt blogg där vi tipsade om din blogg och vi ber om ursäkt för det våra läsare har skrivit. Sen till Josefin: Vi har kollat igen EXAKT ALLA dina kommentarer och du har inget som står om det så sitt inte och skriv massa skit smack. Du har läst våran blogg till kanske kapitel 14 och kommenterat så lägg ner!

POSTAT: 2011-12-20 / KLOCKAN: 22:23:44 / URL: http://neverletyougo.blogg.se/



POSTAT AV: never let you go

sv; Jag hoppas det här missförståndet är över nu(: och sköt om dig och din kille vi önskar er lycka till! KRAM!

Sen vill jag bara att du ska veta att Josefin ljuger!

POSTAT: 2011-12-21 / KLOCKAN: 15:32:51 / URL: http://neverletyougo.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback