@ Talkin 2 you guys

I'm back :)

Jag är tillbaka! :)

Jag skulle ha kommit tillbaka igår, men det hände en del saker. Nu är jag iallafall tillbaka. Dock kommer min moster som jag inte har träffat på två år hit idag vid sex-tiden, och så har jag en spelning ikväll! Wish me good luck?;) Hahah, men nästa kapitel borde komma upp ikväll. Och visst har Yazmine skött bloggen bra? :D
Gud vad jag har saknat er! Haha, och svar till en kommentar, någon skrev ungefär ''byt huvudroll istället för att ha en kinesisk hora''.
Svar: Hon är ingen hora för att hon är gravid. Hon kanske vill ha ett barn? Don't get it. Min mamma fick barn när hon var yngre än Brenda Song, så lägg ner.

Iaf, gud vad jag har saknat er! :D See you soon! (:

Comments
POSTAT AV: Nathalie

Gud snälla kan det inte komma ett till kapitel i kväll?

POSTAT: 2011-09-23 / KLOCKAN: 20:15:21 /



POSTAT AV: Becca♥

Yey!! Sitter och väntar på ett kapitel ;)

POSTAT: 2011-09-23 / KLOCKAN: 20:33:48 / URL: http://beccaochlollo.blogg.se/



POSTAT AV: sabbiiiish

Men gud, hon är 23? ^^

min mamma fick barn när hon va 20 o min syster när hon va typ 22 ,_,



sry, lite damp :)

längtar till nääästa :)

POSTAT: 2011-09-24 / KLOCKAN: 13:36:31 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback