@ You Make Me Smile (AVSLUTAD)

Någon..?

Hej. Jag har upptäckt att jag inte klarar av att ha den här bloggen ensam längre.. Uppdateringen suger, rent ut sagt. Så jag undrar ifall någon skulle vilja börja skriva här med mig. Först hjälpa mig med den här novellen tills den är slut, och sedan kanske skriva på nästa med mig? Ifall ni vill. Maila mig på: [email protected] och berätta eran ålder, hur gamla ni är och gärna om ni har ngn annan novellblogg. Jag väljer ut en nu på måndag då jag vill att det ska ske så snabbt som möjligt. Tack. ♥

Comments
POSTAT AV: Wilma

Lycka till! Hoppas verkligen att du hittar någon som är lika bra som du på att skriva :) Jag skulle gärna vilja vara med och skriva men då skulle allt bara bli sämst ;)

POSTAT: 2012-03-11 / KLOCKAN: 15:35:07 / URL: http://wilmaredlig.blogg.se/



POSTAT AV: Vendi

Skickade iväg ett mejl igårkväll. Hoppas du fick det. :)



Kram!

POSTAT: 2012-03-13 / KLOCKAN: 17:23:32 / URL: http://aaaprilbarnet.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback