@ That Should Be Me (AVSLUTAD)

Chapter 22 - Beggin' on your knees

två dagar senare och ungefär hundra missade telefon samtal från Lexi så svarade jag äntligen. 
"Dawn seriöst min spelning är ikväll och jag är jätte nervös jag hatar verkligen det Justin gjorde mot dig men snälla kom med mig! jag komemr svimma om jag inte ser dig i publiken!" skrek Lexi.
"Okej då vilken tid?" frågade jag trött.
"jag kommer och hämtar dig vid sju, det är två timmar dit så det är bäst att du snyggar till dig eftersom jag gissar att du sitter i mysisbyxor och din favorit tröja! kom igen nu Dawn du kan få en mycket bättre kille än Justin" jag kunde nästan höra hennes leende.'
"Vadå bara för att du och Anton äntligen har börjat flörta?! Bara låt mig vara tills du hämtar mig jag vill inte vara taskig men jag är jätte lät retlig just nu Lexi" sa jag irriterat.
"Okey då syns snygging"
hon la på och jag gick över till min väska som fortfarande låg på golvet. jag hade inte packat upp än jag hade inte så mycket att klä upp mig för längre.Jag drog fram ett par slitna jeans och ett vit linne med U.S.As flagga på som Lexi älskade. jag fixade snabbt till håret och sminkade mig innan jag slog upp en bok och skumläste ända tills Lexis pappa kom och hämtade upp mig.
Jag stod framför dörren och tvekade. Klockan var väl inte så sent så man inte kunde knacka på? Mina tankar strömade ohc jga rodnade när jag tänkte på Dawns blick på mig innan hon sett på Juliah.Varför skulle jag gå och få känslor för Juliah när Dawn bara kunde ge mig en blick som fick mig att bli kär på nytt?
Jag knackade på och hörde någon skrika innan dörren slogs upp.
"Vad vill du mig! Jag missar mitt tv pogram, förstår du hur svårt det är att hålla tider i det här huset är? Va?!"skrek hon och stirrade på mig.
-2Ursäkta mig men jag letar efter Dawn" sa jag försiktigt.
"Hon är väl här någonstans in mig dig jag har inte hela kvällen på mig... DEXTER!!!" skrek hon och försvann.
Efter några sekunder kom Dexter emot mig, han log lite osäkert och drog in mig längre in i huset. Det var otroligt fint men den där kvinnan verkade inget bättre än deras pappa.
"Dawn är inte här hon skulle någonstans med Lexi men kan du stanna här med mig ett tag? Faster Greorgina skrämmer mig.... snälla bara en liten stund?"
"Självklart grabben" log jag och bärde upp honom cirka tre steg innan jag fick sätta ner honom igen.
det fick åtminstone ett litet leende på hans läppar.

"Det är min tur nu önska mig lycka till" log Lexi.
Jag gav henne en high five "High Five för turen" sa jag och blinkade mot henne.
 
No it don't, come easy.
No it don't come fast.

Lock me up inside your garden.
Take me to the riverside.

Fire, burning me up,
Desire, taking me so much higher
And leaving me whole

There you were, in your black dress 
Moving slow, to the sadness.
I could watch you dance for hours.
I could take you by my side.
När Lexi kom av scenen klappade jag händerna och kramade om henne så hårt att hon började skratta.
"Jo jag har en överraskning du vet låten som jag tvingade dig att lyssna på förut? Jo den ska vi två uppträda bara följ efter mig okej du borde verkligen sjunga igen Dawn kom du har en underbar röst" sa hon och drog mig upp på scenen.
 
Lexi:
You had it all the day you told me (told me) you want me
I had it all but let you fool me (fool me) completely
Yeah I was so stupid to give you all my attention
'Cause the way you played me exposed your true intentions
 
båda:
And one day I'll have you beggin' on your knees for me
Yeah one day I'll have you crawlin' like a centipede
You mess with me and mess with her so I'll make sure you get what you deserve
Yeah one day you'll be beggin' on your knees for me
 
 
Dawn:
So watch your back cause you don't know when or where I can get you
I've set the trap and when I'm done then you'll know what I've been through
So oh Mr.Player do you feel like the man now?
And I bet your nervous cause this song makes you freak out
 
 
båda:
And one day I'll have you beggin' on your knees for me
Yeah one day I'll have you crawlin' like a centipede
You mess with me (yeah) and mess with her (yeah) so I'll make sure you get what you deserve (yeah)
Yeah one day you'll be beggin' on your knees for me

I know I'm being bitter but I'ma drag you under
'Cause you just don't, don't deserve happy ever after
For what you did to me after you told me you never felt that way
It was only just a game
you had it all
 
 
Dawn:
And one day
And one day I'll have you beggin' on your knees for me (beggin' on your knees for me)
Yeah one day I'll have you crawlin' like a centipede (crawlin' like a centipede)
You mess with me (yeah) and mess with her (yeah) so I'll make sure you get what you deserve (yeah)
Yeah one day you'll be beggin' on your knees for me
 
När vi sjöng det sista så kom Justin in genom dörren. Vi hade hoppat runt och dansat på scen och jag hade varit glad och faktiskt glömt bort honom för ett ögonblick. Nu tittade han ledsamt på mig och jag gav mikrofonen åt Lexi innan jag sprang av scenen med tårar i ögonen. Jag hörde hur han skrek mitt namn men jag sprang ut på gatan för den friska luften.Dörren öppnades och stängdes och jag såg hans lila supra skor. 
"vad vill du Justin?" frågade jag och tittade in i hans ögon.
hans läppar smakade vanilj och hans kropp skickade ilningar uppför min ryggrad. Han kysste mig, jag kunde inte förstå det var allting bra nu eller? Våra läppar maserade varandra och jag log.
 

Hejhej förlåt att det tog sådan tid!
Jag har haft fullt upp med skolan, läxor och vänner men här kom det och det är lite extra långt också ;)
//Hanna♠

Comments
POSTAT AV: Mathilda

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D

POSTAT: 2012-09-05 / KLOCKAN: 08:52:11 /



POSTAT AV: Emelie

As bra! <3

POSTAT: 2012-09-05 / KLOCKAN: 16:19:39 / URL: http://bieberrstorys.blogg.se



POSTAT AV: Malin

Jättebra!! :D

POSTAT: 2012-09-05 / KLOCKAN: 16:35:58 /



POSTAT AV: Becka

Bra :)

POSTAT: 2012-09-05 / KLOCKAN: 18:42:19 / URL: http://beckagoesrandom.blogg.se



POSTAT AV: lilla jag!

GUD VAD BRA! Jag blev både glad och nevös när jag läste kaptilet!!!!!! Ni två skriver verkligen fantastiskt! :) <33 :D ;)
Hoppas det går bra med alla läxor och skolan, och när ni har tid överk na ni gärna skriva ett LÅÅÅNGT kapitel, (inte för att det här inte var det! För eran blogg är verkligen bra! :) :D <33333333333

POSTAT: 2012-09-05 / KLOCKAN: 20:07:48 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback