@ You're Back In My Life (AVSLUTAD)

Chapter 12 - I Like You

Han kollar nervöst på mig. Jag höjer på ögonbrynen och skrattar till.
Han flyttar sig närmare mig och då inser jag att det är dags. Men.. Tänk om allt förstörs. Vänskapen.
Han pressar sina läppar mot mina och vi möts i en kyss.

Han flyttar sig och kollar panikslaget på mig. ''Förlåt, jag..'' Säger han och reser sig upp. ''Vad har jag gjort?!'' Säger han förskräckt och slår sitt huvud i väggen. Jag kollar frågande på honom. ''Fan'', muttrar han och drar på sig sin jacka.
''Justin...'' Försöker jag men han avbryter mig direkt. ''Du hatar mig nu...'' Säger han och drar på sig sina skor och springer ner till hallen. Jag springer snabbt efter honom.
''Men vänta!'', Ropar jag och han vänder sig snabbt om mot honom.
''Sanningen är att jag verkligen gillar dig Carter, mycket.. Snälla förlåt!'', Säger han. Jag kollar förvirrat på honom. ''Jag gillar dig också, men...'' Försöker jag. Han avbryter mig självklart. ''Men inte på det sättet, jag fattar'', säger han och smäller igen dörren efter sig. Vad är det för fel på killen? Jag suckar och drar på mig mina svarta converse. ''Godmorgon'', säger mamma. Jag vänder mig om. Hennes hår står åt alla håll.
''Vad är klockan?'', frågar jag. Hon tar upp sin mobil ur sin morgonrock. ''Halv sju'', mumlar hon och ger mig en allvarlig blick. ''Sov Justin här inatt?'' Frågar hon. Jag tvekar men nickar till svar.
''Vad gjorde ni?'' Frågar hon. Jag himlar med ögonen. ''Ingenting! Jag somna så fort jag kom hem'', säger jag och smäller igen dörren efter mig. Jag går med snabba steg mot vattnet. Där brukade jag och Justin sitta och kolla på vågorna och peka på den största vågen. När jag kommer fram sätter jag mig ner på det lilla berget och drar av mig skorna. Jag kollar ut över havet och kollar på de stora vågorna som kommer mot berget.
''Jag tänkte att du skulle vara här'', hörs en låg röst bakom mig som jag känner igen. Justin. Jag vänder mig om och kollar på honom.
''Du kunde låtit mig förklara'', mumlar jag och kollar ut över vattnet. Han sätter sig ner bredvid mig och ger mig en ledsen blick. ''Förlåt'' säger han och kollar hoppfullt på mig.
''Men Justin!'' Säger jag och kollar allvarligt på honom.
''Förlåt.. Jag ska låta dig prata'', säger han och kollar ut över vattnet. ''Tack!'' Säger jag och tar ett djupt andetag.
''Jag gillar dig också'' säger jag och kollar ut på vågorna. ''Fast bara som en vän'' lägger han till. Jag skakar på huvudet. ''Vad menar du?'' Frågar han. Jag suckar tungt och kollar allvarligt på honom.
''Jag gillar dig Justin'' säger jag och han kollar hoppfullt på mig. ''Mer än en vän'' lägger jag till.

Orkar inte skriva mer, men det är alltid något! Kommentera :)

Comments
POSTAT AV: Anonym

jjaaggg döööörrr den e sååå braaa snälla meer

POSTAT: 2011-08-11 / KLOCKAN: 01:28:23 /



POSTAT AV: Anonym

gah! mermermer!

POSTAT: 2011-08-11 / KLOCKAN: 01:32:43 /



POSTAT AV: Emma

wooooh you go girl, merameramera!

POSTAT: 2011-08-11 / KLOCKAN: 01:56:05 / URL: http://grindisryttarna.blogg.se/



POSTAT AV: felicia

gah, mer u go girl!

POSTAT: 2011-08-11 / KLOCKAN: 09:47:25 / URL: http://fbieber.bloggplatsen.se



POSTAT AV: Anonym

Asbra

POSTAT: 2011-08-11 / KLOCKAN: 10:52:38 /



POSTAT AV: Ebba

grymt!



//Ebba :)

POSTAT: 2011-08-11 / KLOCKAN: 11:45:15 /



POSTAT AV: Felizia

Gaah meeer! :D

POSTAT: 2011-08-11 / KLOCKAN: 13:43:28 / URL: http://onlyfellie.blogg.se/



POSTAT AV: ida

jättebra!<3

älskar den, längtar tills nästa<3

POSTAT: 2011-08-11 / KLOCKAN: 16:27:55 /



POSTAT AV: Fia

Skit grym! <3

POSTAT: 2011-08-11 / KLOCKAN: 17:08:24 / URL: http://novellenomjbieber.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback