@ Talkin 2 you guys

Svar på kommentar!

Postat av: En läsare.
Asså, du sa att din berättelse var UNIK. Ska du säga? Du har fan kopierat allting från en film, så du ska inte komma och säga någonting. Lägg ner bloggen eller skaffa en ny novell, kom på ngt eget!
Svar: Jag har aldrig sagt att min berättelse är unik. Det FÖRSTA kapitlet så var idén från en film. Och varför döper du ditt namn till ''En läsare'' om du skriver sådär? Guuud, jag börjar bli trött på sånt här. Sanningen är att jag är väldigt känslig. Det är iallafall vad mina vänner säger. Så ni kan ju tänka er hur jag reagerar på att få läsa sånt här när jag sitter och skriver massa kapitel och får läsa det här. Jag hoppas verkligen att du tar tillbaka vad du precis skrev. Åh, jag vet inte vad jag ska göra längre. Det känns som att min blogg bara blir spammad av hat. Jag har lust att skriva massa saker men jag håller det inom mig. Asså snälla, om ni inte gillar novellen så läs den inte?

OCH BTW: FÖRSTA KAPITLET VAR IFRÅN FILMEN. SEN ÄNDRADE JAG OM ALLTING SÅ ATT DET INTE VAR SOM FILMEN ALLS. ALLA ANDRA KAPITEL HAR JAG SKRIVIT SJÄLV.

UPDATE: Har kollat upp IP-adressen och personen verkar bo i Kista :] Inte så långt ifrån mig då.

Comments
POSTAT AV: Emma

Du ska inte ta åt dig ! Du skriver så sjukt bra ! Hur gamla e dom som skriver sånt här .... Typ 3 ! Skaffa egen novellblogg och försök komma på ngt bättre en de. Här novell ! BTW så e din novell grym !

POSTAT: 2011-08-18 / KLOCKAN: 01:39:01 /



POSTAT AV: Anonym

Asså, jag fattar inte vad allas problem är!

Varför jämför alla folks noveller med waytobiebers? Så jävla störande.



Asså, din blogg är awesome och jag hoppas du fortsätter med den. Skit i dom bögungarna som inte har något liv och bara klagar, dom har inget liv.

POSTAT: 2011-08-18 / KLOCKAN: 01:44:56 /



POSTAT AV: Frida

Asså du ska fan inte ta åt dig!

Jag började läsa din blogg för inte så länge sen, jag läste alla kapitel du skrivit och det är inte ett dugg likt wtb elr någon annan. Elr ja många skriver ju om att de var barndomsvänner och sånt men de e ju inte så att du har kopierat någon annans berättelse?

Men iaf under tiden jag har läst igenom alla kapitel har jag fått se flera såna hära inlägg svar på kommentar om att du kopierar elr att du ska hitta på en egen novell och jag börjar fan bli less på att idioterna inte har något liv och bara sitter och söker efter likheter i dina berättelse och andras. Ta inte åt dig skit i vad de tycker! Det är så många fler som älskar dina berättelser så sluta inte skriva! Du är helt grym på att skriva, sluta aldrig med det! :)

POSTAT: 2011-08-18 / KLOCKAN: 01:56:40 /



POSTAT AV: En hater.

Hahaha, du suger på att kolla IP-adresser. För det första så bor jag inte i Kista, och för det andra är du inte alls unik. Du kopierar från en film, och lite från WTB. Jasmine där på way To Bieber skrev att dom var barndomsvänner, plingar det inte en liten klocka i ditt huvud om att du har kopierat lite? Så sluta hålla på såhär, och börja på en ny novell. Jag uppskattar inte copycats som du. Bra att du är känslig, då kan du lägga av med din dumma blogg, för den är så jävla ful så ögonen spricker när du går in på den. :) Peace!

POSTAT: 2011-08-18 / KLOCKAN: 02:44:14 /



POSTAT AV: C

Kan alla bara sluta blanda i wtb? Jasmine på wtb själv har ju redan sagt att det inte var kopierat. Och Jasmine här på kidrauhl har fått en del/början av en film - och det kan man fan inte kalla copycat. När jag skriver noveller, jag får alltid inspiration från filmer, böcker etc, och det är inte kopiera, det är att få inspiration och idéer. Så alla bara lägg av, Jasmine är inte någon copycat.

POSTAT: 2011-08-18 / KLOCKAN: 09:38:10 / URL: http://biebereye.blogg.se/



POSTAT AV: Fia

Jag tycker din novell är superbra!

Du skriver på ett sånt grymt bra sätt verkligen!

Du är grym på att skriva, ta inte åt dig av sånna som skriver sånna kommentarer. Dom vill bara trycka ner dig, dom är avensjuka på dig.

Jag hoppas du fortsätter med novellen, du är stark. Och vi läsare kommer alltid finnas vid din sida!

Kram

POSTAT: 2011-08-18 / KLOCKAN: 10:44:03 / URL: http://novellenomjbieber.blogg.se/



POSTAT AV: Emilia och Ellen

Sugen på en ny bloggdesign? Isåfall bläddra i dina arkiv och hitta din finaste sommarbild och skicka in till oss så kanske du är den som vinner en helt ny design till din blogg och en länkning i vår meny i en hel vecka? Anmäl dig genom att följa det som står inlägget bara http://jbeles.blogg.se/2011/august/tavling-finaste-sommarbilden.html#comment :D

KRAMAR FRÅN OSS PÅ JBELES!

POSTAT: 2011-08-18 / KLOCKAN: 10:47:49 / URL: http://jbeles.blogg.se/



POSTAT AV: Felicia

vilken fuckad läsare D:



ta inte åt dej allt! jag är oxå kännlig, och när besökare skriver ngt sånt på fb bdb eller min blogg tar jag nästan sönder datorn. ¨

GUD VAD JAG HATAR DOM SOM SPAMMAR DIN BLOGG MED DÅLIGA KOMMENTARER!!! ... :c

POSTAT: 2011-08-18 / KLOCKAN: 10:58:40 / URL: http://feliciabieber.bloggplatsen.se



POSTAT AV: Felizia

Du skriver sjuuukt bra! Ta inte åt dig, dom/den är förmodligen bara avundsjuk för dom kan inte skriva lika bra som du ;D

POSTAT: 2011-08-18 / KLOCKAN: 11:33:01 / URL: http://onlyfellie.blogg.se/



POSTAT AV: ida

ASSÅ SKIT I DOM JÄVLA 3040¤%&v%&G5TY6U&///...

Haha oki ;)<3

POSTAT: 2011-08-18 / KLOCKAN: 15:18:02 / URL: http://biebsordie.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback