@ Talkin 2 you guys

Tack♥

Jag vill bara tacka så jättemycket för alla fina kommentarer! Ni är gulvärda. Det är dom som får mig att skriva :]
Mitt morgonhumör är hemskt, så att vakna upp med massa kommentarer har gjort det mycket bättre! Ni är jätteduktiga på att kommentera! Jag vill också tacka er andra som läser min blogg fast inte kommenterar! Att kommentera är inget måste. Det gör mig bara gladare att få läsa dem! Runt kapitel 20 kommer jag göra en utlottning av 2-3 stycken som kommer få vara med i novellen! Tänkte ju göra det på min gamla novell men den blev somsagt hackad. Nu har jag iallafall fått en ny start och vore det inte för er hade jag lagt ner bloggen för länge sen! :]
Här mailar ni mig: [email protected]
Och här är min msn som jag använder för att prata på, var inte rädda för att adda mig :] [email protected]
Jag svarar på alla mail och alltid när folk skriver. Tack! ♥
Kapitel 13 är nedanför!

Comments
POSTAT AV: Sandra

Om man är med om utlottningen på kap 20 som sagt, så undrar jag. Kommer man att bli någon elak?? :( För vill inte vara med på utlottningen om man kommer vara någon elak hehe.

POSTAT: 2011-08-11 / KLOCKAN: 21:54:45 / URL: http://mileyfreak.blogg.se/



POSTAT AV: pella

sv: vad görs i dag då? :)

POSTAT: 2011-08-11 / KLOCKAN: 23:12:27 / URL: http://paintyourworld.blogg.se/



POSTAT AV: Emilija Romaite

Hejhej !

jag undrar på utlottningen, ska man kommentera på kap 20 eller hur ska man göra ? :)

POSTAT: 2011-08-12 / KLOCKAN: 09:46:06 / URL: http://eemilijaa.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback