@ Talkin 2 you guys

Rob & Nino

UPDATE: Kom igen folks! Jag ska visa dom era kommentarer imorgon kväll, och skulle gärna uppskatta om ni delade med er av era åsikter då! :)

Heyy!

Jag vet att detta inte har något alls med bloggen att göra, men mina två vänner Rob & Nino (Har ni hört talas om de?) är riktigt grymma och förtjänar verkligen flera views! Rob bad mig att lägga ut någon video med dem på min blogg om jag hade någon, och jag tänkte; varför inte? Så det skulle betyda mycket för mig & dom om ni kollade in någon utav dom här;


Kommentera gärna vad ni tycker också så att jag kan visa era kommentarer för dom! Vad tycker ni? :)

GOD JUL! ♥

Rob


Nino


Dom ser bra ut också! ;)

Comments
POSTAT AV: Felizia

Älskade redan låten Rewind:P folk brukar typ spela den i skolan :)

POSTAT: 2011-12-24 / KLOCKAN: 13:39:43 / URL: http://onlyfellie.blogg.se/



POSTAT AV: ellen

ÄNTLIIGEEN! Äntligen några bra svenskar xD! Båda var lika bra! Ska rekommendera dom här låtarna till ALLA på skolan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snygga får man ju säga,eller hur?

POSTAT: 2011-12-25 / KLOCKAN: 20:28:09 / URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/



POSTAT AV: Haley

Skit grymt tycker jag, speciellt Rewind. Tyckte min syrra också! BTW, fan vad billig kebab :D

POSTAT: 2011-12-26 / KLOCKAN: 01:35:22 / URL: http://justindbieberstorys.webblogg.se/



POSTAT AV: Linda

Dom var bra:)

POSTAT: 2011-12-26 / KLOCKAN: 11:59:11 /



POSTAT AV: Nathalie

Åhhh skit jag brukar aldrig tycka att svenskar är bra fö jag tycker värkligdn inte om svenska kändisar men asså gu dom här är ju så jävla grymma kan ju Inte blii bättre !!

Tänkte mig något annat skit av dom innan jag hade sätt på låten och jag tänkte verkligen fel.. Var värkligdn ute och cyklade !!

Hälsa att dom är dom bästa svenska sångare jag har hört !!

GRYMT SÄGER JAG BARA !!

puss och kram till dom!!

POSTAT: 2011-12-27 / KLOCKAN: 22:18:03 /



POSTAT AV: Natahlie

Hur många år är du? <3

POSTAT: 2011-12-27 / KLOCKAN: 22:18:51 /



POSTAT AV: simon

Dom är fett bra!!!! Rob & Nino <3!

här e deras facebook sida!

http://www.facebook.com/profile.php?id=100003340383127#!/pages/Rob-Nino/166366460050839

POSTAT: 2012-02-22 / KLOCKAN: 17:43:39 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback