@ Dreams Do Come True (AVSLUTAD)

Kapitel 27 - The Truth

''Förlåt, det var.. Inte meningen att bara dra sådär'' säger jag lågt.
''Berätta varför du gick'' säger han och kollar allvarligt på mig.
Jag tar ett djupt andetag och börjar sedan berätta allting igen.
När jag berättat klart kollar han chockat på mig och jag biter mig i läppen. Tänk om han inte tror mig?!


Jag kollar in i hans ögon men kan inte se vad han tänker säga. Hans ansiktsuttryck visar ingenting. Helt tomt.
''Jag tror dig inte'' säger han och reser sig upp. Tårarna bränner bakom ögonlocken och jag stirrar på honom.
''Jag ljuger inte Justin, ge mig en enda anledning till att jag ska ljuga!'' Säger jag högt och tårarna forsar ner.
''Jag har pratat med Jasmine, och det är du som har hotat henne'' säger han och börjar sakta gå.
''Men kolla på hennes twitter då!'' Ropar jag efter honom. Utan att vända sig om fortsätter han gå och hoppar in i en svart bil. Jag sätter huvudet i händerna och låter tårarna rinna ner. Jag hör hur bilen kör iväg och det blir alledes tyst.
När jag inser att han inte kommer komma tillbaka reser jag mig upp och börjar långsamt gå tillbaka till hållet jag kom ifrån. Jag tar upp min mobil ur fickan och som tur var så har jag Yu's nummer. Jag skriver ett nytt meddelande.
'''Han trodde mig inte'' skriver jag och lägger ner mobilen i fickan igen och fortsätter gå.

JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Det hade varit svårt att se Mary gråta, och nu vet jag ärligt talat inte vad jag ska tro. Jasmine har jag känt jättelänge men Mary är speciell och hon är inte den typen som ljuger. Jag suckar och kollar ut igenom fönstret.

MARY'S PERSPEKTIV:
''Mary!'' Ropar folk från olika håll. Jag suckar och torkar bort tårarna, dom kommer genast fram till mig.
''Vad har hänt?'' Ropar någon. ''Har du bråkat med Justin?!'' Ropar någon annan.
Jag fortsätter gå sakta men dom följer efter mig. ''Säg något!'' Ropar någon. Jag greppar tag i en mick och tar ett djupt andetag.
''Justin Bieber är ett svin och Jasmine Villegas är en idiot som gillar att hota folk'' säger jag.
Jag orkar inte bry mig om vad hon skriver på sin jävla twitter. Folk ska få veta sanningen om henne nu.
''Vad menar du? Stämmer det där hon skrev på sin twitter?'' Frågar en blond tjej.
Jag suckar. ''Ingenting stämmer, jag och Justin satt och snackade på en brygga i Canada och han ville göra slut med Jasmine så han ringde henne och gjorde det, hon ville prata med mig och hotade mig. Hon sa att om jag inte lämnade Justin ifred skulle hans beliebers döda mig, det var därför hon skrev sådär. Så hon bokade en biljett till mig hit'' säger jag.
Dom kollar chockade på mig.
''Bara så du vet så kommer det här vara på tvn'' säger den blonda tjejen och kollar allvarligt på mig.
''Visst, jag bryr mig inte'' säger jag och ger tillbaka micken och fortsätter gå längs gatorna.

JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Jag slänger mig i soffan och zappar mellan tv kanalerna och stannar när Mary dyker upp på tv rutan.
Hon berättar om allt som hände. Jag dunkar huvudet i väggen.
Jag har precis gjort mitt största misstag någonsin..

Kort del, men iallafall. Minst 6 kommentarer från olika IP-adresser innan nästa del kommer upp! :)



Comments
POSTAT AV: Marielle

Mer! :)

POSTAT: 2011-07-09 / KLOCKAN: 19:22:33 / URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/



POSTAT AV: michaela

mer snälla

POSTAT: 2011-07-09 / KLOCKAN: 19:31:40 / URL: http://mmiicchhaaeellaa.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

meeer ! :D

POSTAT: 2011-07-09 / KLOCKAN: 19:31:50 /



POSTAT AV: Anonym

den är jättebra! :D

POSTAT: 2011-07-09 / KLOCKAN: 20:00:02 /



POSTAT AV: Steffi xD

Komigen ge oss mer :D

POSTAT: 2011-07-09 / KLOCKAN: 20:35:47 / URL: http://haringen.blogg.se/



POSTAT AV: Alexandra

Mer :) jättebra =D

POSTAT: 2011-07-09 / KLOCKAN: 20:56:27 /



POSTAT AV: bbiebs.blogg.se - Novellblogg om Justin Bieber

Jätte bra, mer! :D

POSTAT: 2011-07-09 / KLOCKAN: 21:06:37 / URL: http://bbiebs.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

kort del men annars bra

POSTAT: 2011-07-09 / KLOCKAN: 21:24:46 /



POSTAT AV: RT

DU MÅSTE ALLVARLIGT SKRIVA INNAN JAG FÖR PANIK OCH DÖÖÖÖÖÖÖRRR... Hahah assså du äger du skriver somm jag vet inte men som en Gud typ xD helt sjukt asså du måste skriva iDDDDDDDaaaaaaGGGGGGG!!!! :):)

POSTAT: 2011-07-09 / KLOCKAN: 21:47:17 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback