@ Talkin 2 you guys

Ni väljer ♥

Nu har jag lyckats skriva ihop 3 handlingar och det är ni som väljer. Jag föredrar den första, för jag har så mycket inspiration till den. But like i said, ni väljer och jag hoppas ni gör rätt val :) Här är alternativen:
Handling: Du heter Carter Braun, är 16 år och bor tillsammans med din cancersjuka mamma i Sverige. Din pappa har du aldrig träffat, men allt du vet om honom är att han heter Scooter och att det är hans efternamn du fått. Du älskar att åka Skateboard, lyssna på musik och hålla på med musik. Du går i en skola vid namn Gröndalsskolan i en liten ort utanför Stockholm kallad Nynäshamn. Dina bästa vänner heter Louise och Rosie och ni tre spelar även i ett band tillsammans, ett rockband. Du är ganska omtyckt hos tjejerna i klassen men de flesta av killarna behandlar dig grymt illa. Du är BEROENDE av smält choklad. Du har förresten en pojkvän som heter Joe men han bor en bit ifrån dig.
Men när din mamma blir allt sjukare har du bara ett val.. Att söka upp din pappa. Men kommer du göra det? Eller kommer du försöka klara dig på egen hand eller hoppas att din mamma klarar sig? (Bild på tjejen isf: Demi Lovato)
Handling: Du heter Carter Braun, är 16 år och bor tillsammans med din cancersjuka mamma i Sverige. Din pappa har du aldrig träffat, men allt du vet om honom är att han heter Scooter och att det är hans efternamn du fått. Du älskar att åka Skateboard, lyssna på musik och hålla på med musik. Du går i en skola vid namn Gröndalsskolan i en liten ort utanför Stockholm kallad Nynäshamn. Dina bästa vänner heter Louise och Rosie och ni tre spelar även i ett band tillsammans, ett rockband. Du är ganska omtyckt hos tjejerna i klassen men de flesta av killarna behandlar dig grymt illa. Du är BEROENDE av smält choklad. Du har förresten en pojkvän som heter Joe men han bor en bit ifrån dig.
Men när din mamma blir allt sjukare har du bara ett val.. Att söka upp din pappa. Men kommer du göra det? Eller kommer du försöka klara dig på egen hand eller hoppas att din mamma klarar sig? (Bild på tjejen isf: Demi Lovato)
Handling: Du heter Cassie Williams, är 15 år och bor i Stratford med dina snobbiga föräldrar. I skolan ser folk dig som den bortskämda divan, men ingen förstår hur svårt du egentligen har det. Du får inte välja själv vad du ska ha på dig, du får bara vara ute vissa tider och ni har stränga regler hemma. Du föddes med brunt hår men eftersom din mamma har blondt hår ville hon också att du skulle ha det, så hon färgade ditt hår när du bara var 5 år gammal.
Du försöker göra allt för att färga tillbaka håret, få ha på dig vad du vill och framförallt att visa att du inte är den snobbiga lilla divan som alla tror att du är. Dina intressen är att sjunga i smyg och vara med dina få vänner Ella, Sophie och Lana. Men dom behandlar dig som en drottning och följer efter dig som tre hundvalpar vilket du försöker ändra på. (Bild isf: Miley Cyrus)

Handling: Du heter Nathalie Tyler, är 17 år och bor tillsammans med din pappa i Danmark. Du är ett galet Bieber fan som vet allt om Justin Bieber. Din mamma bor någonstans i Norge för hon hade hittat ett grymt bra jobb där. Du pratar med henne i telefon ungefär en gång i månaden för hon är väldigt upptagen. Du älskar iallafall att sjunga till Justin Biebers låtar och att vara med din bästa vän Sarah. Du drömmer om att en dag få gå på Justin Biebers konsert och sen få träffa honom på närhåll. (Bild isf: Ashley Tisdale)
Det var 4 förslag men jag råkade klippa bort den andra.. Åh, typiskt. Hoppas någon utav dessa duger iallafall, annars.. Säg bara till så gör jag fler förslag. Aja, do your thing! :)
UPDATE: Hahah, fick någon kommentar där nån anonym skrev att det är många som skriver som förslag 1, men det är rätt omöjligt eftersom en liten del av det är verklighetsbaserat :) Just nu är det väldigt jämnt (stav?) så jag hoppas på fler kommentarer när jag vaknar imorgon♥ Skulle skriva första kapitlet idag om jag inte hade fått hjälpa min mamma att döda nåt äckligt djur i en halvtimme-.- HAHAH, iaf.. Fortsätt kommentera! (:

Ännu en liten Update: En läsare skrev att hon ville välja förslag 1, men att hon inte ville ha bilder på Demi, jag kan ha bilder på Miley? Spelar egentligen ingen roll för mig :)

Comments
POSTAT AV: Gabbi

nr 1 helt klart! :D

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 00:17:37 /



POSTAT AV: Felizia

Nr 1 :D

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 00:23:13 / URL: http://onlyfellie.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

Nr 2...tag tar nog den fast det skulle vara kul att få läsa vilken som.Fast jag länktar tills den nya novellen kommer och jag hoppas du kommer att uppdatera lika bra som du gör nu.Och jag vill bara säga att jag ÄLSKAR allt som du har skrivit hit tills som jag har läst//Michaela<333 $ )

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 00:30:29 /



POSTAT AV: Johanna

Nr 1 :d

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 00:43:04 / URL: http://johannaviveca.blogg.se/



POSTAT AV: IDA

HAHAHA, JAG VILL ATT DU SKRIVER NUMMER ETT IIIIIIDAAAG! HIHI, VERKAR JU HELT AWESOME! :D <3

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 00:58:47 / URL: http://biebsordie.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

Nr 2 verkar också vara bra, men nr 1 kommer säkert bli AWESOME.

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 00:59:43 /



POSTAT AV: Julia

Nr 2

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 01:15:12 / URL: http://itsabieberthing.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

nr 2!!!!

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 01:24:39 /



POSTAT AV: Sabbe

Jag tkr nr 1.. men då tkr jag inte hon ska ha en kille.. annars nr 2. :)

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 01:25:03 /



POSTAT AV: Anonym

och jo, nr 1, det finns typ hundra liknade storys om det så ta nr 2!! Det finns ingen som liknar den :P

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 01:26:28 /



POSTAT AV: becca :)

nr 1 ! :D <3

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 01:35:21 / URL: http://biebersbabe.blogg.se/



POSTAT AV: rt

2 men jag vill också ha 1 men verkligen inte bilder på DEMI, så jag väljer 2 för bilderna och det verkar som ingen har den men jag vill också ha 1 .( Usssh jag väljer 2:an den värker bli spännande :D

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 01:41:18 /



POSTAT AV: Justbiebz

Jag tycker nummer 1 och jag tycker att bilderna ska vara på miley men du bestämmer:-D grym novellblogg btw :-):-D<3

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 01:50:54 /



POSTAT AV: Anonym

jag tycker själv Demi är jättesöt & så, men Miley är också det, så visst, det funkar bra :D

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 03:02:23 /



POSTAT AV: Anonym

första förslaget.

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 03:08:29 /



POSTAT AV: Olivia Beadles.<3

Första förslaget.

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 09:13:17 /



POSTAT AV: rt

Då väljer jag 1 igen, haha jag kunde inte bestämma mig men nu väljer jag 1 :D

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 12:12:23 /



POSTAT AV: Alexandra

väljer 2:an

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 14:24:16 /



POSTAT AV: nayara

jag tycker första

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 16:53:28 /



POSTAT AV: Sandra

NR 1

POSTAT: 2011-07-29 / KLOCKAN: 21:22:46 / URL: http://mileyfreak.blogg.se/



POSTAT AV: miranda

1:an helt klart! men ingen pojkvän :/

POSTAT: 2011-08-02 / KLOCKAN: 12:08:45 /



POSTAT AV: Amanda

Nr 2, helt klart ;p

POSTAT: 2011-12-11 / KLOCKAN: 16:56:56 /



POSTAT AV: Biebersgirl

Carter borde du skriva om. Hennes ''liv'' lät mer spännande tycker jag :) skulle vara grymt att läsa den!

POSTAT: 2012-12-13 / KLOCKAN: 12:04:59 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback