@ Talkin 2 you guys

Hejhej!

Hej alla Beliebers.

Mitt namn är Jasmine, jag är 12 år och är galen i Justin Bieber. Jag kan nog typ allting om honom, haha! Jag har också en novellblogg som heter: www.JustinDrewBiebeer.blogg.se .. Men jag hade tänkt börja skriva noveller här också? Höhö, undra hur det kommer gå.. Men eftersom jag redan har massa idéer så antar jag att det kommer gå bra! Och så vill jag säga en sak! Om ni tycker jag skriver av andra bloggar så kan ni dra, för det gör jag inte. Jag får mina idéer från filmer och ifrån hjärnan! I'm not a Copycat dudes. Men hoppas bloggen blir lyckad! Ett inlägg om bloggens handling kommer strax upp, där berättar jag också var jag fick idéerna ifrån så ni inte tror att jag skriver av folk.. Jag låter säkert typ skit otrevlig, men nejdå! I'm NOT. Vill ni ha kontakt med mig så mejla till: [email protected] .. Stay tuned! :)

Comments
POSTAT AV: Emmi

Heej!
Jag vet vilken film du har fått iden från :)
Another Cinderella Story xD
Det är en av mina favoritfilmer så det kommer att bli roligt att läsa denna novellen! kommer kommentera lite då och då, hoppas det går bra :)

POSTAT: 2013-04-04 / KLOCKAN: 19:29:21 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback