@ Things Really Changed (AVSLUTAD)

Chapter 19 - I Won't Leave You (DEL 1)


När kyssen avslutades kände jag blandade känslor. Och jag hade så svårt att förstå att Justin Bieber precis kysst mig. Han kollade djupt in i mina ögon och det såg ut som om att han väntade på min reaktion. Han såg rätt orolig ut, som att han hade gjort något fel. Jag kunde inte låta bli att le försiktigt åt hans gulliga ansikte. Han såg så liten och oskyldig ut... Det kom dock inget leende på hans läppar.
''Justin'' viskade jag. Han kollade oroligt på mig, ''du har inte gjort något fel'' försäkrade jag honom. Han pustade ut och ett litet leende lekte på hans läppar.
''Jag tror att..'' Försökte han och sänkte huvudet. ''Jag tror att jag är kär i dig'' mumlade han. Jag ryckte till och spärrade upp ögonen.
Var Justin Bieber kär i mig? No freaking way! Det var omöjligt! Han kunde få vilken tjej han ville?!
''Är det sant?'' Var det ända som kom ur mig. Jag var tvungen att få veta. Han nickade långsamt, ''ja'' viskade han.
Ett stort leende spreds sig på mina läppar. Jag slängde mina armar hårt om honom och han besvarade min kram direkt.
''Lämna mig aldrig'' mumlade jag. Han skakade på huvudet, ''det ska jag inte.''


Alla möjliga tankar åkte runt i mitt huvud. Jag kysste henne, hon gillade mig, eller? Jag sa att jag inte skulle lämna henne, jag ska på turné snart. Vad har jag nu gjort? Hon kommer aldrig vilja ha ett långdistansförhållande!
''Rose'' sa jag och suckade. Hon kollade frågande på mig. ''Jag ska på turné snart'' mumlade jag. Hon nickade sakta.
''Är du borta på julen?'' Frågade hon. Jag kisade med ögonen och började räkna. Då slog det mig, jag kommer hem på julafton!
''Jag kommer hem på julafton'' mumlade jag, ''på kvällen.''
Hon log svagt, ''då hinner vi fira det iallafall.''
Jag nickade med ett brett leende och drog in henne i min famn igen. 

Detta var bara del 1 på detta kapitel! Del 2 kommer lite senare! Give me some comments and i'll write it long :D

Comments
POSTAT AV: Mimmi

Mer :D

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 00:05:43 /



POSTAT AV: Becca♥

jätte bra!! du skriver som en ängel :D

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 00:41:01 / URL: http://beccaochlollo.blogg.se/



POSTAT AV: Jenny

Grymt bra! Du är riktigt duktig på att skriva! :) <3

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 00:41:12 /



POSTAT AV: Anonym

skit bra

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 02:00:51 /



POSTAT AV: Johanna

yeah :D

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 07:43:19 / URL: http://johannaviveca.blogg.se/



POSTAT AV: Lovisa

DET GÅR FORTFARANDE INTE ATT BESKRIVA MED ORD HUR BRA DET ÄR!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 08:46:46 / URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/



POSTAT AV: Mathilda

Älskar det SO FREAKING MUCH!!! :DDDDD

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 10:02:32 / URL: http://mathildasliv.blogg.se/



POSTAT AV: C

Jag gillar det, när det är lite halvt förvirrande och man inte riktigt vet vad som kommer hända. Superbra förövrigt!!!! :D

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 10:59:13 / URL: http://callas.blogg.se/



POSTAT AV: Liiz

Yeeeeeey:) Hon blev inte ledsen. Gud vad jag gillar denna berättelsen:)

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 12:05:19 /



POSTAT AV: Emma

BÄÄÄSSTT MEERRRAA!!!!! :D

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 12:18:02 /



POSTAT AV: julia

fiin blogg! :)

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 13:57:40 / URL: http://ericsaadeeric.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

så bra! :) när kommer nästa del? ;)

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 14:40:55 /



POSTAT AV: Josefin

sååååå j*vla bra! :D <3 besök min nya novell blogg och kommentera :D <3

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 15:59:10 /



POSTAT AV: Josefin

haha ojssan skrev novellens bloggadress på e posten!x]

bieberisbeautiful.blogg.se heter den iallafall! :D <3

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 16:10:33 /



POSTAT AV: Linn

asså asbra! skriv mer!!! :D

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 18:43:10 / URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/



POSTAT AV: Linn

skitbra ! :D

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 18:47:12 / URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/



POSTAT AV: Cherry

Sjuukt bra :D ♥♥

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 22:15:16 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback