@ Talkin 2 you guys

Haha, så jävla arg just nu!

Hej på er!

Hahah, idag som ni kanske vet så skulle Rihanna ha konsert i globen? Hon hade det igår också, men hon skulle iaf ha det idag också. Jag och min kompis Ariana hade inga biljetter, så vi höll ju på dö. Hallå, det är Rihanna? Haha! Iallafall så försökte vi komma på hur vi ska göra, men det gick inte så.. Bra. Iaf, senare när jag kom hem så messar hon mig och säger att hennes syster sa att hon (hennes syster) har en kompis som skulle komma till Nynäs (där vi bor) och hämta oss, han skulle köra oss till globen och ta in oss bakvägen för han hade snackat med personalen där, dock.. Var konserten iställd. Fyfan vad dåligt! Hahaha, känner att jag måste skriva av mig lite så ett nytt kapitel kommer inom kort!

Comments
POSTAT AV: Mathilda

Ja men mina kompisar blev ännu förbannare, dom bor i Örebro som jag, alltså ungefär två timmar från Stockholm. Klockan fyra tog dom bussen upp till Stockholm och så fick dom bara sitta och vänta i flera timmar tills dom till slut kom fram och sa att konserten var inställd. Då fick dom ta bussen hem på en gång igen, i två timmar uta natt ha sett Rihanna.. ;//

POSTAT: 2011-11-03 / KLOCKAN: 10:00:46 / URL: http://mathildasliv.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback