@ Talkin 2 you guys

Bloggpaus

Jag har bestämt mig för att ta en liten paus. Inte länge alls! Men bara så att ni inte börjar klaga på uppdateringen. Jag ska ge er tre anledningar; för det första, så är det så mycket plugg nu innan höstlovet. Och för det andra, så åker min kille till Norge på söndag så jag vill hinna spendera tid med honom :( och för det tredje så bråkar jag med något töntigt killgäng. Hahaha. Jag kommer iallafall tillbaka antingen på lördag eller söndag. Vi får se! Förlåt, och tack för att ni står ut! Men se det positivt, imorgon (fredag) så är det sista dagen innan höstlovet. Då kommer jag uppdatera riktigt bra eftersom att jag inte har något planerat :) att göra alltså! Tack så mycket för att ni väntar och för att ni ens läser novellen! Ni har ingen aning vad det betyder för mig! Thank you.

Hoppas ni finns kvar när jag kommer tillbaka om ett par dagar. <3

Comments
POSTAT AV: Cherry

Jag kommer verkligen att stanna kvar på den här bloggen :D

Älskar den så sjukt mycket :)) ♥

POSTAT: 2011-10-27 / KLOCKAN: 22:28:06 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback