@ Talkin 2 you guys

Svar på kommentar

Postat av: Ehm.

Jasmine, seriöst? :S Du var runt 3 år när det där hände, så håll din käft stängd. "En dag vi aldrig glömmer"? Du var minst 3 år. Fattade du att det hände då? Svar: Nej. Så Stfu

Svar: Det spelar ingen jävla roll hur gammal jag var. Det som hände är riktigt hemskt och bara för att du inte har någon jävla respekt så behöver du inte skriva åt mig att hålla min käft stängd när jag inte har sagt ett jävla piss. Och jo, jag fattade att det hände eftersom jag satt och kollade på nyheterna då med min pappa. Jävla faggot. Dra härifrån om du inte har något vettigt att säga. Peace :)

Comments
POSTAT AV: Sandra

du som skrev denna kommentar. först vill jag säga: Moget att kommentera något elakt utan att ens skriva namn?? Och du fattar väll att man kan spåra ip hur lätt som helst, + anmäla dig till polisen för att tragisserat någon via internet?? och så vill jag påpeka jag var 1 jävla år när det hände, men ändå skriver jag på min blogg att vi borde ha en tyst stund för dom som dog?? fast jag än var 1 år och knappt fattat något på nyheterna?? Man kan väll ändå ta del av det i äldre ålder och kunna sörga över dom som dog?? Jasmine strunta i den där idioten som knappt vågar skriva namn! :)

POSTAT: 2011-09-11 / KLOCKAN: 19:50:05 / URL: http://mileyfreak.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback