@ Talkin 2 you guys

Back on Sunday! ~ Vendela

Hej igen, Vendela här!

Jag kommer tyvärr vara lite oaktiv nu i helgen, för min syster & co. är här på besök, så jag försöker spendera min tid med dom. Eheh. Men jag är tillbaka på söndag eftermiddag, promise!
Tror förresten att Hannah sa att hon har ett kapitel på G, fast är inte säker. Men vilket fall som helst så ska jag jobba på ett kapitel på söndag eftermiddag, som troligtvis kommer upp söndagkväll. Så nu vet ni, haha.

Vad tycker ni förresten om Justin Bieber's nya video till As Long As You Love Me?

Tumblr_m82ty31pkr1qil418o1_500_large
Tumblr_m82tu5ehct1qdfif4o1_500_large
3105996071_1_3_xsev6vo8_large

U ok, Justin?
304844_4505699565732_1991990324_n_large

Jag tycker i alla fall att den var hur bra som helst, och jag verkligen älskar låten! Fast min absoluta favoritlåt från hans nya platta "Believe" är Fall. Just sayin!
Vilken är eran favorit? :)
Kram // Vendela

Comments
POSTAT AV: Ewweh

Fall är min absoluta favorit :)
och så tycker jag om, Die in your arms, Boyfriend, Be alright och One love, Tycker dock om alla menmen.. gillar dem mest :) MEN fall äger! :D

Svar: Jaa, visst gör den! :D
Jasmine Nahlén

POSTAT: 2012-08-03 / KLOCKAN: 23:43:17 / URL: http://justbiebzz.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback