@ Talkin 2 you guys

Bättre uppdatering från & med nu

Hej kära ni!

Vi fick en söt kommentar igår, om att det är lite tråkigt att vi uppdaterar så sällan för att ni knappt kan hålla er tills ni får höra resten av historien och att det är svårt att vänta. Jag förstår precis, jag ber så jättemycket om ursäkt för att jag lagt kidrauhlstorys i andrahand! 
 
Jag lovar att bättra mig, och skriva oftare på kidrauhl. Att skriva är ju det bästa jag vet (efter att sjunga då, öhöh)!
Så från och med nu, förbered er på bättre uppdatering! Haha :D

Dock är det ju ibland lite svårt att planera med uppdateringen då vi är 2 stycken som skriver, och vi brukar ofta köra så att vi tar varannat kapitel (dock är Hannah bortrest nu, så jag kommer skriva kapitel 17 också :)). Men Hannah är ju ändå väldigt bra på att uppdatera! 

Kapitel 17 skulle jag tippa på, kommer upp i eftermiddag, och kanske kanske kanske att ni får ett kapitel till sen ikväll! c:

Och än en gång... Jag ber om ursäkt! :3
// Vendela
 
Update!: Aaarrrgghh! Jag tänkte skriva ett kapitel nu, men bildarkivet på blogg.se ligger nere för tillfället, och har gjort det i ca. en timme nu, så jag kan inte börja skriva än. Attans! 

Comments
POSTAT AV: Sara

Bra med mer uppdatering:D

Svar: Jajemen! ;D
Jasmine Nahlén

POSTAT: 2012-08-10 / KLOCKAN: 16:44:31 /



POSTAT AV: lilla jag!

JA!!! :) :d ;) <33

POSTAT: 2012-08-10 / KLOCKAN: 22:18:13 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback