@ That Should Be Me (AVSLUTAD)

Chapter 15. liam hemsworth is hot!

Jag satt med Megan och Trisha vid maten. Megan satt med en tidning öppen samtidigt som hon åt lite på kladdkakan som vi fått som efterrätt. Hon skrattade lite då och då.
"Vad ska du göra med Dawn då?"
"Jag vet inte Tri har du några förslag..." frågade jag lite drömmande.
"kanske göra något hemskt och säga att det var Dawn. vi kan få henne relegerad det är super enkelt min kusin gjorde det mot en kille som var otrogen mot henne det var jätte roligt hon fick hela fotbollslaget att ljuga för henne" Trisha log stort och skrattade lite innan hon själv åt från kladdkakan vi delade.
"Jag vet inte det skulle vara kul" sa jag och tänkte över olika saker vi kunde göra. 
jag ville vara hemsk mot henne eftersom hon tagit Justin ifrån mig och ännu värre hon hade skadat honom. tekniskt sätt var det hon men alla dyrkade henne för att hon hunnit fram. vad var det för skit egentligen om hon aldrig åkt hem skulle han inte följt efter och blivit skjuten. om han däremot följt efter mig så skulle ha som farligast fått en bok på sig. jag tittade surt ner ot mina skor. hemska saker.... hemska saker... jag skulle kunna putta henne ner för en trapp. nej hon skulle kunna dö. vad kan jag göra?
"Har ni hört om Alfredo och Dexter dom hamnade i tidningen" log Megan mot mig.
"va få se!" jag ryckte tidningen ur hennes händer.
Dexter Leyton och Alfredo Flores kom in på sjukhuset några timmar efter att Bieber skrivits in. 
Vi fick inte riktigt prata med pojkarna men Alfredo var i chock och en av våra journalister frågade hur dom fått veta.
- Min syster skickade ett sms för några minuter sen och Alfredo skulle passa mig så vi kom hit.
svarade Dexter lite svagt säkert för rädslan...
- Din pappa då?, frågade en utav papparazzisarna som fanns på platsen.
Dexter hade suckat och sprungit efter Alfredo.
det finns källor över allt som säger att Leyton syskonenes pappa skjutit Justin och det är därför dom stannar hos honom medans en annan liten fågel har viskat i mitt öra om en okänd romans mellan Dawn Leyton och Justin Bieber.

jag slängde tillbaka tidningen till Megan som bläddrade någr sidor innan hon skrattade igen.
"Asså Dawn förtjärnar inte honom. Plus hon är inte ens snygg" sa Trisha med ett skratt.
"fast det ska ju bli du och Justin" fnittrade Megan.
Trishade nickade menande och sparkade till mig under bordet fast jag reagerade inte.
"Vet ni Liam Hemsworth är het!
Justin sov för tillfället och jag satt bredvid sängen. Hans mamma skulle komma vilken sekund som helst. Jag var riktigt nervös för att träffa henne jag var dotter till mannen som skött hennes son. en knackning kom på dörren och jag släppte Justins hand.
"Ursäkta mig Miss Leyton jag kommer bara för att kolla hans värden" log en sjuksköterska mot mig.
jag log och nickade mot henne. Hon tittade på Justin, tittade till så att slangarna satt rätt och hon tog till och med bort några sedan tryckte hon på mer smärtstillande och vinkade hej då åt mig så jag blev ensam med Justin i rummet igen. när jag tittade på honom tog mitt hjärta ett skutt i bröstkorgen. jag började bli hopplöst förälskad i honom...

Comments
POSTAT AV: Emelie

Jätte bra! <3

POSTAT: 2012-08-04 / KLOCKAN: 01:59:43 / URL: http://bieberrstorys.blogg.se



POSTAT AV: Becka

Bra :)

POSTAT: 2012-08-04 / KLOCKAN: 12:24:41 / URL: http://beckagoesrandom.blogg.se



POSTAT AV: Sara

:D

POSTAT: 2012-08-04 / KLOCKAN: 14:24:46 /



POSTAT AV: Malin

Jättebra! Ny läsare! :D

Svar: Roligt med en ny läsare! :D ~Vendela~
Jasmine Nahlén

POSTAT: 2012-08-05 / KLOCKAN: 23:31:13 /



POSTAT AV: serin

skit bra mer!!

POSTAT: 2012-08-06 / KLOCKAN: 05:49:15 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback