@ Talkin 2 you guys

någon?

Anonym om Chapter 34 - I'm not gonna lose her again:
Hej det skulle vara jättesnällt om du typ kunde inte tipsa, men fråga här på din blogg om det skulle vara någon som är itredserade av att hjälpa mig skriva på min novellblogg om Justin. Om jag inte hittar någon snart är jag rädd att jag måste lägga ner den. Så det skulle uppskattas jättemycket :) tack på förhand.
P.S. Du är grym på att skriva :) never stop <3
http://justinsexybieberstories.blogg.se/
Ja i fall någon vill hjälpa till och skriva på denna underbara blogg så skriv en kommentar till henne på bloggen som är länkad där uppe. Jag tittade igenom den lite snabbt och den verkar riktigt bra verkar synd om hon blir tvungen att lägga ner den så guys det är dags att hjälpa till ;)
(du får ursäkta om jag satte ut det så här jag vet att många inte gillar det men visste inte hur jag skulle fråga annars ;) ) /Hanna :)

Comments
Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback