@ Talkin 2 you guys

Jasmine säger hejdå..

Fina läsare.

Jag har bestämt mig för att sluta skriva här. Jag ber jättemycket om ursäkt, men jag känner att jag inte har inspirationen kvar.. MEN! Det är inte slutet för mitt skrivande, inte.

1: Ni som ville läsa novellen om Justin och Mary, kika in på http://drbieberr.webblogg.se/ och där hittar ni den. Jag kommer att fortsätta skriva på den novellen så fort som möjligt, och det blir snart, tro mig.

2: Jag har skapat en till novellblogg där jag kommer att skriva noveller. Jag lovar er bättre uppdatering osvosv. Den hittar ni på http://myjbstorys.webblogg.se/

Förlåt mig. Jag vet inte varför jag gjorde detta beslut. Men jag önskar Hannah och Vendela ett stort lycka till iallafall! Och tjejer, om ni lägger ner skrivandet, ta INTE bort bloggen. Vem vet vad som händer i framtiden? Fortsätt med denna e-mailen och ha samma lösenord, då jag har flera bloggar på detta konto. FÖRLÅT MIG! Men min tid är verkligen ute här, har ingen skrivlust eller någonting kvar, så jag tänkte börja om på nytt, på en ny blogg. Det här är nog mitt svåraste beslut hittils, och självklart kommer jag att fortsätta läsa novellerna Hannah och Vendela skriver! Jag kanske kommer tillbaka en vacker dag om tjejerna slutar skriva, bloggen ska aldrig läggas ner. Kärlek till er alla och jag hoppas att ni fortsätter följa mina andra noveller! Älskar er. ♥

Comments
POSTAT AV: Vendela

Hej Jasmine!

Så tråkigt att höra att du ska sluta skriva. :3 <3



Hannah och jag kommer självklart inte ta bort bloggen, och vi kommer ju skriva klart denna novell. Sen får vi väl se om vi börjar på någon ny. :)

Jag kommer självklart läsa din nya novellblogg också! c:

Kram // Vendela

POSTAT: 2012-05-03 / KLOCKAN: 20:43:44 / URL: http://aaaprilbarnet.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

din nya novellblogg handlar den om justin oxå? snälla svara

POSTAT: 2012-05-04 / KLOCKAN: 06:53:38 /



POSTAT AV: Hanna

såklart vi inte kommer ta bort bloggen här finns ju alla dina gamla noveller kvar och sedan kommer vi att göra nya och såklart du får komma tillbaka om du vill :) <3

POSTAT: 2012-05-04 / KLOCKAN: 12:17:45 /



POSTAT AV: Emmi

Hej!

Jag har en fråga, är det ngn som kan lösenordet till biebsordie's blogg eller är det någon som har någon mejl adress så man kan skicka ngt till henne ? :) tacksam för svar

POSTAT: 2012-05-07 / KLOCKAN: 14:30:53 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback