@ That Should Be Me (AVSLUTAD)

That Should Be Me

Två tjejer som går på samma skola, samma drömmar men helt olika liv.
Juliah Edwards en populär tjej som bor i ett stort hus tillsammans med sin pappa. Hela hennes liv
ligger på rosor och hon får allt hon pekar på, att ha en rik pappa var till sina fördelar
och speciellt när Juliah vill söka in till en stor skola som kan lära henne allt om musik.
Dawn Leyton däremot en blyg tjej, med endast två vänner. Hemma ligger ansvaret
på henne mest för pappan super sig full och hennes tio åriga broder knappast kan
ta allt ansvar på sina axlar. Hennes sätt att stå ut med dagen är att sjunga.
Men båda deras liv förändras när dom ser honom...

 

 

Så nu har Vendela och jag börjat på en ny novell. Så den heter That Should Be Me och ja ni ser det kommer bli lite drama, romantik och såklart Justin Bieber.

Vi tänkte att Juliah skulle spelas av Taylor Swift och Justin Bieber av Justin Bieber då :)

Men Dawn kommer bara få en speciell förklaring på sig själv och sedan kommer hon få olika bilder på sig själv hoppas att ni gillar den :) //Hanna

Juliah

Justin

Comments
POSTAT AV: Wilma

Yeyy! ni tog namnen jag föreslog! haha min kompis heter Juliah Därför skrev jag det och jag älskar namnet Dawn det är så gulligt! så kul att ni tog de namnen :)

POSTAT: 2012-05-28 / KLOCKAN: 21:19:53 / URL: http://wilmaredlig.blogg.se/



POSTAT AV: Mimmi

Länkbyte? (:

http://www.minaberattelser.bloggplatsen.se

POSTAT: 2012-05-29 / KLOCKAN: 17:32:00 / URL: http://www.minaberattelser.bloggplatsen.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback