@ You Make Me Smile (AVSLUTAD)

Chapter 42 - In the pool

Idag skulle jag bli utskriven och jag skulle verkligen inte sakna sjukhuset. Jag hade legat där riktigt länge, eller åtminstone kändes det som det. Jag drog åt koftan runt mig för värmen men så fort Justin såg det la han armen om mina axlar och kramade om mig. Jag log när han försitkigt pussade mig på pannan.
"Justin" skrattade jag och sköt undan honom lite då en massa papparazzis kom runt oss. Han skakade på huvudet och pussade mig på kinden. "Kyss henne!" skrek den närmaste mannen med kamera. jag log mot Justin och kysste honom länge. Jag hörde hur alla tog kort och kunde inte hjälpa det jag vart tvungen att le.

 

När vi kommit till hotellet så sjönk jag ner i sängen. Jag slappnade av och blundade. Gud vad jag hade saknat riktiga sängar. Visst den på sjukhuset hade varit skön att sova i men den här var himmelsk. Justin sjönk ner bredvid mig och tog min hand.

”Ni vet om att planet går ikväll va?” ropade Pattie från korridoren. ”Jadå mamma och Kenny skjutsar oss ta det lugnt vi kommer inte missa planet” log Justin rätt in i mina ögon medans han svarade henne. ”Jag älskar dig” viskade han och jag fnittrade lite lätt. ”Jag älskar dig också Justin” jag kysste honom och log.

"Ska vi göra något vettigt nu?" frågade han efter några sekunder. jag ryckte på axlarna och kände hur jag var på väg att somna fast jag egentligen inte var trött alls. jag mumlade ett svar som knappt ens jag hörde och la mig tillrätta på alla kuddar. snart kände jag hur någon lyfte upp mig och jag slog förvirrat upp ögonen. Justin bärde mig mot hissen. Jag skrattade först men när vi kom ner började han bära mig till poolen som var på baksidan. "Nej Justin släpp ner mig, släpp ner mig!" skrek jag och försökte ta mig ur hans grepp. "Som du vill älskling" skrattade han och släppte ner mig i vattnet. det var varmt och skönt och när åter kom upp till ytan så tittade jag argt på honom men var tvungen att skratta då han tittade på mig oskyldigt.
"Du sa ju att jag skulle släppa ner dig" sa han och satte sig ner med bennen i vattnet. Jag hivade upp mig bredvid honom och suckade innan jag la handen på hans rygg.
"Det gör inget Biebs" svarade jag innan jag puttade i honom.
när han kom upp så hoppade jag i och simmade till honom innan jag slog armarna om honom och kysste honom under vattnet.
"Kom nu Cassie vi har femton minuter på oss bara" sa jag och drog min resväska efter mig. Vi skulle till Frankrike och turnébussen skulle komma efter. Scooter hade sagt att vi skulle dra till oss för mycket uppmärksamhet men det var ju själva anledningen till att ha en buss men visst det gick snabbare att flyga dit. "Exakt vi har femton minuter på oss därför har jag tid att knyta mina skor" sa Cassie från marken. Snart rättade hon  på sig, tog sin väska och följde efter mig. Mamma väntade redan på oss vid Gaten och Kenny började prata om varför det hade tagit så lång tid. vi skulle varit här för en kvart sedan men hade fått en massa fans efter oss. "Aja nu är ni här och ni mår bra så hoppa in i planet" sa mamma och visade in oss.

Comments
POSTAT AV: Johanna

mer :D

POSTAT: 2012-04-08 / KLOCKAN: 20:00:38 / URL: http://johannaviveca.blogg.se/



POSTAT AV: Mathilda

meeeeeeeeeeeeeeeer :D ♥

POSTAT: 2012-04-08 / KLOCKAN: 20:03:17 /



POSTAT AV: Becka

Bra :)

POSTAT: 2012-04-08 / KLOCKAN: 22:15:50 / URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

asbra

POSTAT: 2012-04-08 / KLOCKAN: 22:40:17 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback