@ You Make Me Smile (AVSLUTAD)

Chapter 43 - I'll see you soon

När vi landade i Paris så sov Cassie på min axel. hon såg så oskyldig ut att jag nästan inte ville väcka henne. Ändå så rörde jag mig försiktigt och kysste henne så att hon slog upp ögonen. "Goodmorning Shawty" viskade jag och jag hörde hennes skratt. Vi gick av planet hand i hand. det var inga fans där som tur var men det var papparazzis. Cassie var fortfarande trött och orkade inte svara på frågor så hon gick närmare mig och höll min hand hårt. Det var gulligt hur hon betedde sig när hon var trött. Vi satte oss i bilen och Kenny körde oss till hotellet. Vi hade fått ett rum på tionde våningen och rummet hade en perfekt överblick på paris och eiffeltornet som reste mot himlen.
"Det är så vackert" sa Cassie och lutade sig emot fönstret. Jag log och kramade om henne. "inte lika vacker som du" jag gav henne små kyssar längs hennes hals så hon började fnittra.
"Hörni turturduvor det är mat om en timme" sa Kenny och stängde dörren.
Cassie gick snabbt mot sin väska som om jeansen och tröjan hon inte hade på sig skulle passa till en vanlig lunch. hon öppnade och inspekterade dess innehåll. "Du vet du kan ju bara gå i dom kläderna du har nu" sa jag flörtigt. Cassie tittade ner på sina ljus blåa jeans, det långa vita linnet med en rosa tröja som var förstor så den fladdrade så där snyggt i vinden. hon rynkade på näsan innan hon satte på sig ett halsband och några armband. hon satte på sig smink och jag drog på mig min keps. Själv hade jag på mig hängiga jeans och en vanlig svart tröja med v-urringning. min mobil pep till och Cassie tittade på mig när jag läste igenom smset. Det var från Scooter som sa att jag skulle gå ner och möta honom. "Jag älskar dig kommer snart" sa jag och pussade henne på pannan innan jag gick ut.
När Justin gått suckade jag djupt och satte mig på sängen. Jag gick in på twitter på min mobil "Just got to Paris with @justinbieber" Sedan började jag spela spel och skrattade åt hur jag jämnt vann bara för jag spelade mot mig själv. snart vaar det dags att gå ner men Justin hade ännu inte kommit tillbaka. Jag tittade ut i korridoren men han var inte där. jga ryckte på axlarna jag ville ju inte komma försent så jga ställde mig i hissen påväg ner och njöt av den lugna musiken. jag tyckte den var irriterande förut men nu lugnade denmina oroliga nerver.

Comments
POSTAT AV: Becka

Bra :)

POSTAT: 2012-04-12 / KLOCKAN: 20:08:35 / URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



POSTAT AV: Nathalie

Awesome! =)

POSTAT: 2012-04-12 / KLOCKAN: 23:42:04 /



POSTAT AV: Anonym

asbra

POSTAT: 2012-04-13 / KLOCKAN: 14:31:55 /



POSTAT AV: Mathilda

meeeeeeeeeeeer :D ♥

POSTAT: 2012-04-13 / KLOCKAN: 15:08:13 /



POSTAT AV: Anonym

kan du börja med en ny novell, det är liksom inget spännande som händer, gillar dina andra noveller mer!

POSTAT: 2012-04-13 / KLOCKAN: 17:48:29 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback